شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

توزیع عمده نخود فلافلی | شرکت بهیاد تجارت

توزیع عمده نخود فلافلی | شرکت بهیاد تجارت

توزیع عمده نخود فلافلی و همچنین پخش عمده ان توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده نخود فلافلی چقدر است؟ بهترین نخود فلافلی کدام است؟

خرید و فروش نخود فلافلی

نخود به عنوان یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین حبوبات در ایران شناخته می شود که مصرف سالانه قابل توجهی دارد. به همین دلیل بازار خرید نخود همواره از رونق بالایی برخوردار بوده است. به صورت کلی عمده نخود مصرفی کشور از کرمانشاه تامین می شود.

نخود کرمانشاه مرغوب ترین و پر فروش ترین نخود در کشور و حتی در سطح منطقه می باشد. به دلیل کیفیت بالا و مرغوبت این نخود خریداران زیادی به دنبال خرید این محصول هستند. البته نخود کرمانشاه در سایز بندی های مختلفی به بازار عرضه می گردد. بدیهی است که هر سایز بندی هم مشتریان و کاربرد خاص خود را دارد. از همین رو سایز خاص معروف به نخود فلافلی نیز مشتریان خاص خود را دارد. مناسب ترین و بهترین انواع نخود موجود در بازار جهت فلافل نخود سایز 5 و 6 کرمانشاه می باشد.

مشخصات و ویژگی های نخود فلافلی

نخود فلا‌‌فلی کرمانشاه نباید آفت زدگی و ضایعات داشته باشد. هر چه سایز نخود فلا‌‌فلی به سایز ۶ نزدیک‌ تر باشد قیمت بیشتری نسبت به نخود فلافلی سایز ۵ دارد. یک نوع دیگر نخود فلافل هست که در سایز های ۴ و ۵ به فروش می‌ رود که قیمت پایین تری از نخود سایز ۵ و ۶ دارد. نخود فلافلی که سایز نخود ۶ آن بیشتر باشد گرانتر از نخود فلافلی است که سایز ۵ آن قالب‌ تر است. پس در خرید نخود فلافلی دقت بیشتری داشته باشید. به همین علت است که بعضی از خریداران می گویند که چرا قیمت‌ها باهم متفاوت است. نخود فلافلی که درشت‌ تر است طالب بیشتری دارد چون در تهیه یک فلافل خوشمزه به آنها کمک می‌کند.

عوامل تعیین کننده قیمت نخود فلافلی

1- فصل خرید نخود

2- حجم خرید

3- امساله یا پارساله بودن

4- میزان واردات و صادرات نخود

5- میزان تقاضا

6- کیفیت

7- میزان تولید

فروش عمده نخود فلافلی

با توجه با اینکه نخود یکی از مهمترین محصولات کشاورزی ایران محسوب می شود و سالانه مقادیر قابل توجهی از آن به کشورهای خارجی صادر می شود، می توان گفت که بازار خرید و فروش عمده نخود رونق بالایی دارد. فروش نخود به صورت فله و بسته بندی در بازار انجام می شود که با توجه به هزینه های مربوط به بسته بندی قیمت نوع فله کمتر است و به همین دلیل میزان فروش نخود فله بیشتر است. از دیگر مواردی که بر روی فروش نخود تاثیر دارد می توان به حجم تولید سالانه این محصول اشاره کرد؛ هرچه حجم تولید سالانه بیشتر باشد بازار فروش نخود هم داغ تر می شود.

نخود سایز 5-6 که با نام نخود ریز کرمانشاه به بازار عرضه می شود در واقع همان نخود مخصوص فلافل است. این نوع نخود به دلیل کاربرد فراوان آن در تهیه فلافل هم در داخل و هم جهت صادرات به کشور عراق دارای تقاضای بسیار بالائی است. اگر شما نیز از فعالان بازار حبوبات در کشور هستید، حتما می دانید که اصلی ترین شرط برای قیمت گذاری نخود کرمانشاه در بازار سایز آن می باشد. با توجه به سایز نخود فلافلی که ریز ترین سایز می باشد قیمت آن نسبت به سایر انواع نخود پائین تر است.

قیمت عمده نخود فلافلی

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله نخود فلافلی را برای خریداران محترم فراهم نموده و به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

پخش عمده نخود فلافلی

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت با استفاده از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش حبوبات و غلات سعی در جلب رضایت شما مشتریان عزیز را دارد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات فعالیت دارد. از آنجایی که نخود فلافلی یکی از حبوبات پر مصرف در کشور محسوب می شود، خرید عمده این محصول توسط مراکز مختلفی مانند مراکز رفاهی، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا انجام می‌پذیرد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. نخود فلافلی با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده نخود فلافلی در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. در صورتی که مایل به بررسی کیفیت این محصول از  نزدیک هستید، نمونه بار نخود فلافلی در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال می گردد. بازرگانی بهیاد تجارت با پخش عمده انواع نخود با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش نخود فلافلی وهمچنین بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

بازرگانی بهیاد تجارت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.