شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

خرید دال عدس 777 | شرکت بهیاد تجارت

خرید دال عدس 777 | شرکت بهیاد تجارت

دال عدس حبوباتی است که مصرف آن نسبت به سایر حبوبات موجود در کشور پائین تر است. البته در طی سالیان اخیر توجه مردم به این حبوبات بیشتر شده است و همچنین مردم جنوب کشور دال عدس را در رژیم غذائی خود دارند. دال عدس از عدس قرمز به دست می آید به این صورت که پس از پوست گیری عدس را به دو نیم تقسیم می کنند. حاصل آن عدس نیم دانه نارنجی رنگی است که در اصطلاح به آن دال عدس گفته می شود . دال عدس طعمی مشابه با طعم گوجه فرنگی دارد. البته لازم به ذکر است که تولید این عدس در داخل کشور پائین است و بیشتر نیاز داخل کشور با واردات این محصول تأمین می گردد. بهترین نوع دال عدس از کشور کانادا و در برندهای مختلفی وارد کشور می گردد. برندهای کانادایی 777 و ملو، از بهترین نوع این دال عدس هستند.

این محصول یکی از برند های معروف دال عدس کانادایی می باشد و واردات آن مستقیما از کانادا وامارات انجام میشود. کیفیت و مرغوبیت این محصول باعث شده است که امروز اکثر خریداران عمده به دنبال خرید این برند باشند. از همین رو شرکت بازرگانی بهیاد تجارت جهیت تکمیل زنجیره محصولات متنوعی که دارد اقدام با تأمین مقادیر بالائی از این حبوبات نموده است.

از مهمترین خواص دال عدس می توان به تقویت دستگاه گوارش اشاره کرد. کارکرد روده و معده با دال عدس بهتر شده و به عنوان یک تحریک کننده اشتها عمل می کند. همچنین به بهبود گردش خون و جلوگیری از بروز لخته های خون نیز کمک می کند.

درمان درد های استخوان و مفاصل از خواص دارویی دال عدس می باشد. به سالمندان یا افرادی که دچار مشکل آرتروز هستند توصیه می شود حتما از دال عدس به عنوان یک داروی خوراکی مفید استفاده کنند.

خوردن دال عدس به کاهش تشنگی, حرارت کبد و همچنین به پیشگیری از مشکلات صفراوی کمک می کند. همچنین از دال عدس می توان برای درمان زخم استفاده کرد. خصوصا زخم هایی که در دهان و گلو ظاهر می شوند را می توان با دال عدس درمان کرد. برای اینکار کافیست مقداری از دال عدس پخته شده را چند مرتبه در طی روز تا بهبودی کامل قرقره کنید.

1- قیمت عمده روز حبوبات در سال ۱۴۰۰ ( خرید به صورت عمده و فله از کارخانه یا وارد کننده اصلی )
2- نوسانات بازار ارز ( تاثیر گذار ترین عامل در تعیین قیمت حبوبات وارداتی )
3- نسبت عرضه و تقاضا محصول ( هر چه میزان عرضه محصول نسبت به تقاضا بیشتر باشد قیمت محصول کاهش می یابد )
4- میزان واردات و صادرات ( واردات محصول در کنار تولید داخل باعث افزایش عرضه محصول در بازار و در نتیجه کاهش قیمت آن خواهیم بود )

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان دال عدس ممتازو دیگر انواع حبوبات درجه یک، می باشد. تنها کافیست از طریق شماره تلفن های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما ، اطلاعات تکمیلی به همراه قیمت دال عدس ممتاز را در اختیار شما قرار می دهند.

دال عدس محصولی است که در ایران نیز کشت می شود. البته لازم به ذکر است که دال عدس ایرانی از کیفیت چندان خوبی بر خوردار نیست. اما در عوض این نوع دل عدس دارای طعم بسیار مطلوبی است. از آنجائی که میزان تولید داخلی پاسخگوی نیاز داخل کشور نیست، لذا واردات دال عدس از کشور های عمده تولید کننده آن صورت می گیرد.

بیشترین حجم واردات این محصول به ایران از کشور کانادا صورت می گیرد.دال عدس کانادائی در میان انواع دال عدس موجود در بازار از محبوبیت و شهرت زیادی برخوردار است و دلیل آن نیز به کیفیت این محصول باز میگردد. این نوع دال عدس با برند های مختلف و همچنین کیفیت خوبی که دارد قسمت بزرگی از بازار دال عدس را به خود اختصاص داده است.

تصمیم گیری در این مورد به عوامل مختلفی بستگی دارد. البته بدیهی است که هر شخص اولویت ها و معیار های خاص خودش را در هنگام خرید محصول در نظر می گیرد. معمولا دال عدس ایرانی بار یک دست و تمیزی نیست اما در عین حال طعم خوب آن را نباید نادیده گرفت. از طرفی تمیزی و یکدستی محصول دال عدس کانادایی باعث تقاضای بالا برای آن شده است. ولی به طور کلی موارد زیر در هنگام خرید و سفارش این محصول باید مورد توجه قرار گیرد:

1- معتبر بودن شرکت فروشنده دال عدس

2- خرید از شرکت دست اول و نه واسطه

3- امساله بودن محصول

4- رنگ و طعم خوب

5- تمیزی و یکدست بودن بار

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله دل عدس را در بازار ایران به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت در زمینه خرید و فروش حبوبات به صورت عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.