شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

خواص دال عدس برای سلامتی بدن

خواص دال عدس برای سلامتی بدن

خواص دال عدس برای سلامتی انسان چیست؟ بهترین نوع دال عدس کدام است؟ خرید و فروش دال عدس به چه صورت است؟

دال عدس

دال عدس به رنگ قرمز یا نارنجی است و از عدس کوچک‌تر است. این نوع عدس خواص درمانی فراروانی دارد. مصرف دال عدس به زنان باردار توصیه می شود زیرا سبب افزایش تقویت بدن می شود. مواد معدنی موجود در دال عدس در حفظ سلامت جنین و مادر موثر است. از خواص دال عدس می‌توان به انرژی زایی، درمان بیماری‌های گوارشی، درمان یبوست، کمک به کاهش قند خون، تقویت قدرت بینایی، تقویت قلب، لاغری، درمان درد استخوان و مفاصل، بهبود گردش خون و… اشاره کرد. در این مطلب از شرکت بهیاد تجارت به بررسی خواص دال عدس برای سلامتی بدن انسان می‌پردازیم.

از خواص دال عدس چه می دانید؟

1-از مهمترین خواص دال عدس می توان به تقویت دستگاه گوارش اشاره کرد. این حبوبات خوشمزه به کارکرد روده و معدهکمک کرده و به عنوان یک تحریک کننده اشتها عمل می کند. همچنین به بهبود گردش خون و جلوگیری از بروز لخته های خون نیز کمک می کند.

2-درمان درد های استخوان و مفاصل از خواص دارویی دال عدس می باشد. به سالمندان یا افرادی که دچار مشکل آرتروز هستند توصیه می شود حتما از دال عدس به عنوان یک داروی خوراکی مفید استفاده کنند.

خواص_دال_عدس

3-خوردن دال عدس به کاهش تشنگی, حرارت کبد و همچنین به پیشگیری از مشکلات صفراوی کمک می کند.

4-از دال عدس می توان برای درمان زخم استفاده کرد. خصوصا زخم هایی که در دهان و گلو ظاهر می شوند را می توان با دال عدس درمان کرد. برای اینکار کافیست مقداری از دال عدس پخته شده را چند مرتبه در طی روز تا بهبودی کامل قرقره کنید.

پخش کننده عمده دال عدس

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان دال عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، می باشد. تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی به همراه قیمت روز محصولات را در اختیار شما قرار دهند.

خواص_دال_عدس

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.