شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز دال عدس ملو

قیمت روز دال عدس ملو

قیمت روز دال عدس ملو چند است؟ مراکز معتبر پخش عمده دال عدس کدامند؟

خواص دال عدس چیست؟ بهترین دال عدس موجود در بازار کدام است؟

دال عدس

دانه های دال عدس از عدس معمولی کوچکتر است و به رنگ قرمز دیده میشود و طعمی شبیه گوجه فرنگی دارد.

مهمترین خواص دال عدس عبارتد از تقویت دستگاه گوارش و عملکرد بهتر روده و معده و تحریک اشتها، بهبود جریان خون و پیشگیری از لخته شدن خون در عروق.

دال عدس ملو

یکی از انواع دال عدس موجود در بازار دال عدس ملو می باشد.محبوبیت بسیار این محصول به دلیل کیفیت بالای آن می باشد. به همین دلیل از انواع حبوباتی است که نسبت به محصولات دیگر دارای فروش بالاتری می باشد و از آنجایی که دارای طعم خوب و خوشایندی است طرفداران بسیاری دارد. دال عدس ملو، علاوه بر طعم بسیار خوبی که دارد، دارای خواص درمانی بسیاری نیز می باشد و مصرف آن برای سلامتی بسیار مفید است.

پخش عمده دال عدس

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان انواع دال عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، می باشد. تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی به همراه قیمت روزاین محصول را در اختیار شما قرار دهند.

تماس با ما

انواع دال عدس موجود در بازار

در ایران دو نوع دال عدس موجود می باشد:

۱) دال عدس ایرانی

۲) دال عدس وارداتی

دال عدس نسبت به عدس سبز میزان مصرف کمتری دارد اما همین میزان هم در کشور قابل تامین نیست به همین دلیل سالانه مقدار زیادی دال عدس از کشور کانادا با برند دال عدس کانادایی ملو وارد کشور می شود . دال عدس عمدتا در تهیه انواع خوراک و انواع سوپ ها استفاده می شود.

شبکه های اجتماعی ما

برای اطلاع از قیمت روز دال عدس ملو عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی شرکت بهیاد تجارت

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.