شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

دال عدس کانادایی ملو | بازرگانی بهیاد تجارت

دال عدس کانادایی ملو | بازرگانی بهیاد تجارت

دال عدس کانادایی ملو توسط کدام شرکت ها توزیع می گردد؟ قیمت روز دال عدس کانادایی ملو چقدر است؟ مشخصات بارز این نوع دال عدس چیست؟ چه تفاوتی میان این محصول با نمونه ایرانی آن وجود دارد؟

خرید و فروش دال عدس

دال عدس یا همان عدس قرمز از عدس قهوه ای تولید می شود. عدس قهوه ای را پس از پوست گیری و سپس دو نیم کردن به عدس نیم دانه نارنجی رنگی تبدیل می کنند که همان دال عدس معروف است. دانه های دال عدس کوچکتر از عدس معمولی است و طعم آنها شبیه به طعم گوجه فرنگی است. در کشورمان دو نوع دال عدس موجود است. نمونه ایرانی این محصول که معمولا به صورت بوجاری نشده عرضه می شود. کشت این محصول بسیار محدود است و پاسخگوی نیاز بازار نیست ولی در عوض طعم بسیار خوبی دارد. اما نمونه خارجی آن که اکثرا محصول کشور کانادا می باشد به وفور در بازار موجود است.

انواع دال عدس موجود در بازار کدامند؟

در ایران دو نوع دال عدس موجود می باشد:

۱) دال عدس ایرانی

دال عدس محصولی است که در ایران نیز کشت می شود. البته لازم به ذکر است که دال عدس ایرانی از کیفیت چندان خوبی بر خوردار نیست. اما در عوض این نوع دل عدس دارای طعم بسیار مطلوبی است. از آنجائی که میزان تولید داخلی پاسخگوی نیاز داخل کشور نیست، لذا واردات دال عدس از کشور های عمده تولید کننده آن صورت می گیرد.

۲) دال عدس وارداتی

بیشترین حجم واردات این محصول به ایران از کشور کانادا صورت می گیرد.دال عدس کانادائی در میان انواع دال عدس موجود در بازار از محبوبیت و شهرت زیادی برخوردار است و دلیل آن نیز به کیفیت این محصول باز میگردد. این نوع دال عدس با برند های مختلف و همچنین کیفیت خوبی که دارد قسمت بزرگی از بازار دال عدس را به خود اختصاص داده است. دال عدس کانادایی ملو یکی از معروف ترین و مرغوب ترین انواع این حبوبات می باشد.

قیمت روز و عمده دال عدس

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان انواع دال عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی به همراه قیمت روز این محصول را در اختیار شما قرار دهند.

فروش دال عدس ملو

عوامل تاثیر گذار بر قیمت حبوبات از جمله دال عدس

1- قیمت عمده روز حبوبات در سال ۱۴۰۰ ( خرید به صورت عمده و فله از کارخانه یا وارد کننده اصلی )
2- نوسانات بازار ارز ( تاثیر گذار ترین عامل در تعیین قیمت حبوبات وارداتی )
3- نسبت عرضه و تقاضا محصول ( هر چه میزان عرضه محصول نسبت به تقاضا بیشتر باشد قیمت محصول کاهش می یابد )
4- میزان واردات و صادرات ( واردات محصول در کنار تولید داخل باعث افزایش عرضه محصول در بازار و در نتیجه کاهش قیمت آن خواهیم بود )

دال عدس ایرانی بخریم یا کانادایی؟

تصمیم گیری در این مورد به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ابتدا بدیهی است که هر شخص اولویت های و معیار های خاص خودش را در هنگام خرید محصول در نظر می گیرد. ما با توجه به موارد زیر در هنگام خرید دال عدس می توان محصول بهتری را تهیه نمود:

1- معتبر بودن شرکت فروشنده دال عدس

2- خرید از شرکت دست اول و نه واسطه

3- امساله بودن محصول

4- رنگ و طعم خوب

5- تمیزی و یکدست بودن بار

معمولا دال عدس ایرانی بار یک دست و تمیزی نیست اما در عین حال طعم خوب آن را نباید نادیده گرفت. از طرفی تمیزی و یکدستی محصول دال عدس کانادایی باعث تقاضای بالا برای آن شده است.

پخش عمده دال عدس

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده دال عدس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش این محصول و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.