شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

شرکت پخش لوبیا عروس | بهیاد تجارت

شرکت پخش لوبیا عروس | بهیاد تجارت

شرکت پخش لوبیا عروس به صورت عمده آن کدام است؟ قیمت روز و عمده لوبیا عروس را از کدام مراکز به دست بیاوریم؟

فروش و پخش عمده لوبیا عروس

لوبیای لیما (به انگلیسی : Lima Beans) که به نام لوبیا عروس هم شناخته می شود یکی از انواع حبوبات است که به دلیل عطر و طعم ملایم، بافت خامه ای و رنگ منحصر به فرد آن که از بژ تا سبز متغیر است، شناخته می شود. این لوبیا لوبیا به نام لوبیا کریسمس هم شناخته می شود، که به رنگ سفید با طرح هایی به رنگ های کرم، سبز، سفید، قرمز، بنفش، قهوه ای و سیاه یافت می شود. اندازه آن از سایر لوبیا ها بزرگ تر است. لوبیای عروس سرشار از تیامین، ویتامین B6، فولات، آهن، پتاسیم، منیزیم، منگنز، مس، مولیبدن، فیبر و پروتئین است.

تماس با ما

مشخصات ظاهری لوبیا عروس

این لوبیا به صورت تخت (flat) بوده و سایز هر دانه آن تقریبا برابر ۲.۵ سانتی متر و یا ۱ اینچ است.  دارای پس زمینه کرم یا سفید رنگ با طرح های زیبای بادمجانی رنگ است. این طرح ها بر خلاف لوبیا چیتی بعد از پخت هم قابل مشاهده بوده و در غذا بسیار زیبا به نظر خواهند رسید.

خواص لوبیا عروس

هر ۱۰۰ گرم لوبیا لیما کریسمس حاوی ۳۴۳ کالری، 14 میلی گرم سدیم، ۲۰ گرم پروتئین، 20 گرم فیبر، ۵۷ میلی گرم کلسیم و 7.7 میلی گرم آهن است، که این مقدار آهن می تواند ۹۷% نیاز بدن را تامین کند و آهن موجود در آن تقریبا 5 برابر آهن لوبیا چیتی می باشد. در نتیجه مصرف این نوع لوبیا برای زنان باردار و کودکان بسیار مفید است. از این نوع لوبیا می توان، برای تهیه غذاهایی همچون انواع سوپ، سالاد و یا همراه با برنج استفاده کرد.

لوبیا عروس محصول کجاست؟

به دلیل ارزش غذای و خواص لوبیا عروس یا کریسمس( لیما )، این نوع لوبیا یکی از مواد اصلی برای تهیه انواع غذا به خصوص «والنسا پائلا » در کشور اسپانیا می باشد. البته به این لوبیا در این کشور گاروموفن می گویند. لوبیا عروس بومی لیما (پایتخت کشور پرو) می باشد به همین دلیل به آن لوبیا لیما نیز می گویند. این لوبیا تا صد سال پیش، در سطح دنیا خیلی شناخته‌شده نبود و بیشتر در آمریکای لاتین و در داخل مرزهای کشور پِرو کشت می‌شد. در سالیان اخیربه دلیل صادرات این محصول، کم‌کم در میان سایر کشورها هم شناخته شد و حالا به جایگاهی رسیده که علاوه بر کشور مادر، در دیگر کشورها هم به شکل انبوه کاشته و مصرف می‌شود.

تفاوت لوبیا بوجاری و لوبیا دست چین

حبوبات امروزه معمولا به دو صورت بوجاری و دستچین در بازار داخل کشور عرضه می شوند که تشخیص اینکه حبوبات موجود به صورت بوجاری یا دستچین می باشد نیاز به تخصص و تجربه دارد. شرکت بهیاد تجارت با فعالیت چندین ساله در حوزه حبوبات و بوجاری سعی در تامین بهترین نوع حبوبات بوجاری شده و دستچین را دارد. تفاوت عمده لوبیا عروس بوجاری با لوبیا عروس دستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا عروس بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا عروس دستچین خواهد داشت. همچنین در حبوبات دستچین حبوات خرد شده و افت باری و رنگ برگشته کاملا تفکیک و جدا می شوند.

قیمت روز و عمده لوبیا عروس

خوشبختانه امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی ارتباطات و همچین استفاده گستره از اینترنت و شبکه ای اجتماعی و همچینین وب سایت ها ، شرکت های مختلف فعال در این زمینه اطلاعات خوب و مناسبی را در اختیار تجار و خریداران محترم خود قرار می دهد.

شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. بدون شک شرکت بهیاد تجارت بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا عروس را در بازار ایران به فروش می رساند.

لوبیای عروس، اوایل ورودش به ایران، قیمت بالایی داشت چون کم بود. ولی به مرور که در کشور به تولید رسید، افت قیمت پیدا کرد. شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان لوبیا عروس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی و قیمت روز لوبیا عروس را جهت خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار دهند.

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا عروس ، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا، بار نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا عروس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا عروس با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

پخش عمده لوبیا عروس

از دیرباز خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت می گرفته است. اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات باز می گردد.

بازرگانی بهیاد تجارت، در همین راستا از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش محصولات خود سود می برد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات و غلات فعالیت دارد. لوبیا عروس توسط مراکز مختلفی مانند مراکز رفاهی، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا انجام می‌پذیرد. قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت است. لوبیا عروس مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا عروس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا عروس با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت بهیاد تجارت در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.