شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

صادرات نخود کرمانشاه به عراق

صادرات نخود کرمانشاه به عراق

صادرات و واردات نخود از گروه حبوبات در تمام جهان به خصوص برای کشورهای برتر تولید کننده یک منبع درآمدزای بزرگ است. یکی از مهمترین استان هایی که در کشور ایران به تولید نخود شهرت دارد، استان کرمانشاه می باشد. زمین های کشاورزی برای کشت نخود در این استان بسیار حاصلخیز هستند. مرغوب ترین نخود صادراتی از استان کرمانشاه تأمین می ‌شود و حجم زیادی از بازارهای کشور عراق را به خود اختصاص داده است.

صادرات نخود از ایران به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و برخی کشورهای عربی و حتی تعدادی از کشورهای اروپایی انجام می شود. در سال های اخیر، حجم تولید نخود در ایران تقریباً افزایش داشته است اما به دلیل اینکه حجم تولید نتوانسته بازار داخل را کامل تأمین کند، در چند دوره از صادرات این حبوبات جلوگیری شد. در ادامه برای این که نیاز بازار مصرف کنندگان تأمین شود، مجوزهای واردات نخود صادر شد تا قیمت ها به تعدیل برسد.

اما صادرات نخود ، به وِیژه نخود کرمانشاه به کشور عراق بسیار مورد توجه بوده و این محصول در کشور عراق بازار خوبی را به خود اختصاص داده است.

در صورتی که صادره کننده محصولات مختلف به ویژه حبوبات و نخود کرمانشاه هستید این شرکت آمادگی تأمین و همکاری کامل در این زمینه را دارد.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین سایر حبوبات را دارید و در صورتی که شرکت ما را انتخاب نموده اید ، خدمات فوق العاده ای را دریافت خواهید کرد.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله نخود را در بازار ایران به فروش می رساند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

صادرات نخود کرمانشاه به عراق با قیمت مناسب صورت می گیرد. قیمت نخود صادراتی کرمانشاه به دلیل پائین بودن نرخ نخود ایرانی برای خریداران در کمترین سطح خود قرار دارد و تجار نخود می توانند سود مناسبی را در این زمینه و به ویژه صادرات نخود به عراق برای خود در نظر بگیرند.

صادرات نخود در سال 1400

در سال 1400 به دلیل تولیدات مناسب و خوبی که در این محصول به دست آمده ، زمینه صادرات محصول نخود کرمانشاه مرغوب و صادراتی به خوبی فراهم بوده و با توجه به بازار مناسب نخود در عراق شرایط برای انجام صادرات گسترده نخود کرمانشاه مهیا می باشد.

همچنین به دلایل مختلف که در ادامه ذکر خواهد شد این محصول از شرایط صادراتی بسیار مناسبی برخوردار است.

1- کاهش ارزش پول ملی

2- افزایش قیمت دلار

3- افزایش تولید مازاد بر مصرف داخلی

همه این عوامل در کنار هم جذابیت صادرات این محصول را بیشتر نموده است. هر چند هر از گاهی شاهده ممنوعیت های صادراتی از جمل صادرات نخود اعمال می شود ، اما در حال حاضر شرایط مناسب به نظر می رسد.

صادرات نخود ایرانی

نخود ایرانی در استان های مختلفی کشت می شود اما با توجه به مرغوبیت و همچنین نام آشنا شدن نخود کرمانشاه و همچنین به دلیل تولید بالای این محصول در کرمانشاه اکثر خریداران نخود ایرانی را با نام نخود کرمانشاه می شناسند. و حتی خریداران خارجی نیز این محصول را با نام نخود کرمانشاه می شناسند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله نخود کرمانشاه را برای خریداران محترم فراهم نموده و به فروش می رساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.