شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز عدس ریز کانادایی

قیمت روز عدس ریز کانادایی

عدس های وارداتی عمدتا به دو صورت عدس ریز و عدس درشت در بازار موجود می باشد.انواع مختلف عدس ریز کانادایی، ریز روسی و ریز قزاق در کنار نمونه های تولید داخل در بازار یافت می شود.

قیمت روز عدس ریز کانادایی

عدس دانه ریز به صورت دیمی و کوچک است. این عدس همانند عدس های دیگر بیضی شکل و گرد است و رنگ سبز روشن تا تیره ای دارد.

عدس ریز با تنوع بسیاری که دارند، هر کدام با توجه به کیفیتی که دارند، قیمت متفاوتی را دارند. با کیفیت ترین نوع عدس ریز، عدس ریز کانادایی است. در کنار نمونه کانادایی عدس ریز قزاق هم به وفور در کشور یافت می شود. این محصول که هر ساله در حجم بالایی از قزاقستان خریداری می شود جز لحاظ سطح کیفی تا حدودی کیفیتی پایین تر از عدس ریز کانادایی دارد.

خواص عدس ریز

عدس ریز به خاطر وجود پروتئین، اسیدهای آمینه، ویتامین و مواد معدنی دیگر جزو پر خواص ترین حبوبات است.

برای تنظیم قند خون مناسب است.

جهت بهبود دیابت می توان از آن استفاده کرد چرا که عدس حاوی فیبر رژیمی است که به تنظیم قند خون کمک می کند.

مناسب برای کاهش فشار خون مناسب است.

منیزیم موجود در دانه های عدس ریز کاهنده فشار خون است و از بروز مشکلات قلبی خصوصا حمله قلبی جلوگیری می کند. چربی ای که در این دانه ها وجود دارد بسیار ناچیز است و سلامت قلب را در پی خواهد داشت.

قیمت روز عدس کانادایی

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی و قیمت روز عدس ریز را جهت خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار دهند.

قیمت روز عدس ریز

پخش عدس ریز و درشت کانادائی

خریداران عزیز می توانید برای خرید عدس ریز ( عدس آشی ) و عدس درشت ( عدس پلویی ) کانادایی با بهترین کیفیت با بخش فروش شرکت تماس بگیرید . برای آگاهی از قیمت روز محصولات به کانال تلگرامی شرکت بهیاد تجارت پارس بپیوندید . مشتریان عزیز می توانند انواع مختلف حبوبات وارداتی و داخلی را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت روز از مجموعه ما خریداری نمایند . محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد .

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی ما
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.