شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش جمله لوبیا چیتی خمین | شرکت بهیاد تجارت

فروش جمله لوبیا چیتی خمین | شرکت بهیاد تجارت

فروش جمله لوبیا چیتی خمین توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده لوبیا چیتی خمین چقدر است؟

فروش و پخش عمده لوبیا چیتی خمین

لوبیا چیتی نوعی از لوبیا است که نام آن یعنی (Pinto Bean) که به معنای نقاشی شده است، ریشه ای اسپانیایی دارد. این لوبیا سرشار از مواد مهم غذایی از جمله :آهن ، ویتامین، فیبر و پروتئین است. لوبیا چیتی حبوباتی است تقریبا قهوه ای رنگ که رگه های قرمز نیز در آن پراکنده می باشد. نقش و طرح روی این نوع لوبیا بسیار زیبا و شبیه نقاشی است. بعد از پخت رنگ آن به صورتی همراه با بافت های کرم رنگ تبدیل می شود.

کشت و تولید این محصول در بخش های مختلفی از کشورمان صورت می گیرد. در این میان می توان به استان های زنجان، اراک و لرستان اشاره کرد. اما شهرستان خمین تولید کننده بهترین نوع لوبیا چیتی در کشور است. معمولا این محصول به صورت بوجاری شده و دستچین عرضه می گردد.

تفاوت لوبیا چیتی بوجار و دستچین

حبوبات امروزه معمولا به دو صورت بوجاری و دستچین در بازار داخل کشور عرضه می شوند که تشخیص اینکه حبوبات موجود به صورت بوجاری یا دستچین می باشد نیاز به تخصص و تجربه دارد. شرکت بهیاد تجارت با فعالیت چندین ساله در حوزه حبوبات و بوجاری سعی در تامین بهترین نوع حبوبات بوجاری شده و دستچین را دارد. تفاوت عمده لوبیا چیتی بوجار با لوبیا چیتی دستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا چیتی بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا چیتی دستچین خواهد داشت. همچنین در حبوبات دستچین حبوات خرد شده و افت باری و رنگ برگشته کاملا تفکیک و جدا می شوند.

قیمت روز و عمده لوبیا چیتی

امروز می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم جهت خرید هر محصولی دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. بدون شک شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا چیتی را در بازار ایران به فروش می رساند.

حال اگر به دنبال با کیفیت ترین لوبیا چیتی عمده و با قیمت روز مناسب هستید هر چه سریع تر با کارشناسان ما در شرکت بهیاد تجارت پارس تماس حاصل فرمائید. ما شما را در انجام این امر یاری می دهیم و همکاری نزدیک با شما باعث افتخار شرکت ما خواهد بود.

پخش عمده لوبیا چیتی

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید عمده محصولات مختلف از جمله لوبیا چیتی این است که شما در انتخاب شرکت تامین کننده و مرکزی که از آن خرید خود را انجام می دهید دقت لازم را داشته باشید. چرا که خرید عمده و با قیمت مناسب و همچنین محصول با کیفیت قطعا خرید رضایت بخشی را برای شما رقم خواهد زد. در غیر این صورت با صرف هزینه و انرژی و وقت خود، در مراجعه به مراکز غیر معتبر محصولی با کیفیت معمولی و یا حتی با کیفیت پائین را خریداری خواهید کرد.

لذا ضروری است علاوه بر انتخاب شرکت تامین کننده معتمد در این زمینه به این عامل نیز توجه داشته باشید که خرید لوبیا چیتی عمده با قیمت روز و همچنین بوجار و دستچین بودن آن از اهمیت ویژه ای برخوردا است. چرا که با رعایت این موارد محصول با کیفیت به دست شما رسیده و قطعا با قیمت خوبی در بازار به فروش می رسانید.

هنگام خرید لوبیا چیتی عمده به موارد زیر نیز دقت نمائید:

1- دانه های محصول سالم و بدون شکستگی باشند.

2-هیچ گونه کرم خوردگی و یا شته مشاهده نشود.

3-رنگ و سایز محصول مناسب و مشتری پسند باشد.

4- محصول امساله و کاملا یکدست باشد.

5- کیفیت پخت مناسبی داشته باشد.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت بهیاد تجارت در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.