شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش جو پوست کنده | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش جو پوست کنده | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش جو پوست کنده به صورت عمده و پخش آن توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز جو پوست کنده چقدر است؟ ویژگی های جو پوست کنده چیست؟

خرید و فروش جو پوست کنده

جو از جمله غلاتی است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و در غذاهایی نظیر سوپ و آش به ‌وفور استفاده می‌شود. همانگونه که از اسمش پیداست، جو پوست کنده نوعی جو قابل مصرف می باشد که فقط پوست آن کنده شده است. این نوع جو را پس از خارج کردن پوسته بیرونی مورد استفاده قرار می دهند که با نام جو پوست کنده شناخته می شود.

کاربرد های مختلف دانه های جو

علاوه بر جو پوست کنده، اشکال دیگری از جو هم وجود دارد که برای مصارف متعددی مورد استفاده قرار می گیرند:

آرد جو

محصول آرد جو از فرایند ساییدن و پودر کردن دانه های جو به دست می آید. این آرد می تواند به عنوان جایگزینی مناسب برای آرد گندم مورد استفاده قرار بگیرد. آرد جو تمام خواص مفید جو را داراست و سرشار از فیبر و املاح معدنی می باشد.

موارد مصرف: ترد و سبک کردن کیک و کلوچه، برای پوشش و کاور روی مواد غذایی مانند آرد سوخاری، پختن نان و …

بلغور جو

به دانه های جو که در آسیاب، خرد و شکسته شده تا حدی که به نرمی آرد تبدیل نشود، بلغور یا پرک گفته می شود. همچنین از نظر لغوی به چیزهای در هم کوفته و در هم شکسته شده بلغور گفته میشود. در تهیه بلغور جو، دانه های جوی پخته شده و خشک شده را با آسیاب، تا اندازه مورد نیاز خرد میکنند که پس از آن میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

موارد مصرف: پخت انواع سوپ و آش، اوتمیل ها، حلیم و…

سبوس جو

پوسته خارجی جو که قبل از عرضه به بازار، از دانه ها جدا می شود، سبوس جو می باشد که دارای ارزش غذایی بالایی است. بسیاری از افراد به دنبال استفاده از آرد و نان سبوس دار هستند تا از این طریق بتوانند مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را به آسانی تامین کنند.

قیمت روز جو پوست کنده

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان جو پوست کنده و دیگر انواع غلات و همچنین حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. همکاران ما در بخش فروش اطلاعات تکمیلی و قیمت جو پوست کنده را برای خریدی مطمئن و آسان در اختیار شما قرار می دهند.

فروش جو پوست کنده

پخش عمده جو پوست کنده

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین غلات از جمله جو پوست کنده را در بازار ایران به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.