شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش دال عدس 777 کانادایی | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش دال عدس 777 کانادایی | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش دال عدس 777 در سال 1400 به چه صورت است؟ قیمت روز این دال عدس 777 چقدر است؟ این محصول تولید کدام کشور است؟ شرکت های عمده توزیع کننده دال عدس کدامند؟

خرید و فروش دال عدس 777

دال عدس یا همان عدس قرمز، یکی از پر خاصیت ترین عدس هایی می باشد که مصرف آن در کنار عدس سبز توصیه میشود. دال عدس از عدس قهوه ای تولید می شود. به طور کلی این محصول پس از پوست گیری و سپس دو نیم کردن عدس قهوه ای به دست می آید. عدس نیم دانه نارنجی رنگی که در نهایت به دست می آید در اصطلاح دال عدس گفته می شود.

انواع دال عدس موجود در بازار

دال عدس محصولی است که در ایران نیز کشت می شود. دال عدس ایرانی از کیفیت چندان خوبی بر خوردار نیست، البته لازم به ذکر است که دال ایرانی طعم مطلوبی دارد. از آنجائی که میزان تولید داخلی پاسخگوی نیاز داخل کشور نیست، لذا واردات دال عدس از کشور های عمده تولید کننده آن صورت می گیرد. دال عدس کانادایی با برند های مختلف و همچنین کیفیت خوبی که دارد قسمت بزرگی از بازار دال عدس را به خود اختصاص داده است. دال عدس کانادایی 777 یکی از معروف ترین و مرغوب ترین انواع این حبوبات می باشد.

قیمت روز و عمده دال عدس 777

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان دال عدس 777 و دیگر انواع حبوبات درجه یک، می باشد. تنها کافیست از طریق شماره تلفن های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما ، اطلاعات تکمیلی به همراه قیمت روز این محصول را در اختیار شما قرار می دهند.

فروش عمده دال عدس

خواص دال عدس

دال عدس، به رنگ قرمز با عطر و طمعی متفاوت و زود پخت تر از عدس معمولی است و طمعی شبیه به گوجه فرنگی دارد. این محصول، دارای میزان زیادی پروتئین، کلسیم، اسید امینه، فسفر و آهن می باشد. پروتئین موجود در دال عدس با پروتئین گوشت برابری می کند. این دانه کوچک قرمز رنگ خواص بسیار منحصر به فردی دارد که بسیاری ازما از این خواص ویژه بی اطلاع هستیم .

از جمله این خواص می توان به تقویت دستگاه گوارش، عملکرد بهتر روده و معده، تحریک اشتها، کاهش کلسترول، بهبود گردش خون و جلوگیری از بروز لخته های خون اشاره کرد. از دال عدس می توان به عنوان یک خوراک دارویی مفید برای درمان درد های مفصلی و استخوان ها خصوصا برای افراد سالمند که دچار عارضه ی ارتروز می باشند استفاده کرد.

دال عدس ایرانی بخریم یا کانادایی؟

به طور کلی تصمیم گیری در این مورد بر عهده هر شخص است. خریدار، اولویت های خاص خودش را در هنگام خرید محصول در نظر می گیرد. ما لازم است که در هنگام خرید دال عدس به این نکات توجه شود:

1- سطح کیفیت

2- قیمت نهائی در بازار

3- تمیزی و یکدست بودن

4- رنگ و طعم

5- اندازه دانه های محصول

پخش عمده دال عدس 777

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده دال عدس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش این محصول و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های تلفن های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.