شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش ذرت پاپ کورن | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش ذرت پاپ کورن | بازرگانی بهیاد تجارت

فر وش ذرت پاپ کورن توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده ذرت پاپ کورن چقدر است؟ مشخصات و ویژگی های ذرت مرغوب چیست؟ بهترین نوع این محصول متعلق به کجاست؟

خرید و فروش ذرت پاپ کورن

ذرت یکی از غلات مهمی است که امروزه کاربرد آن در غذای انسان و حیوان و روغن کشی و … بسیار گسترده است. بیشترین سطح زیر کشت اراضی در سراسر جهان پس از گندم ، به ذرت اختصاص دارد. ذرت در اصل یگ گونه است اما از ارقام مختلفی تشکیل شده است که هر یک می تواند کاربرد متفاوتی داشته باشد.

ذرت پاپ کورن

انواع بذر ذرت پاپ کورن

  1. دندان اسبی
  2. بلوری
  3. آردی
  4. پاپ کورنی
  5. غلاف دار
  6. مومی
  7. شیرین

ذرت پاپ کورن چیست؟

ذرت حاصل از بذر ذرت پاپکورن نسبت به سایر ذرت های خوراکی متفاوت بوده و دانه های آن بسیار سفت ، زرد رنگ تر و همچنین پوست سخت تری دارند . یکی از ویژگی های رقم ذرت ویژه پاپ کورن این است که در برابر سرما مقاومت کمی دارد، به همین دلیل کشت و تولید این گونه از ذرت در مناطق گرمسیری انجام می شود. ویژگی بارز این رقم از ذرت این است که هرگاه دانه های ذرت در معرض حرارت قرار می گیرند آب داخل آنها تبخیر شده و به شکل پاپ کورن در می آیند.

قیمت روز و عمده ذرت پاپکورن

ذرت پاپ کورنی موجود در سبد محصولات مجموعه بازرگانی بهیاد تجارت پارس غالبا وارداتی بوده و کیفیت هر برند با برند دیگری کاملا متفاوت است . برای اطلاع از کیفیت وقیمت انواع ذرت پاپ کورن موجود در این مجموعه می توانید به کانال تلگرامی ما ملحق شوید و یا از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین فروش شرکت در ارتباط باشید.

فروش ذرت پاپ کورن

پخش عمده ذرت پاپکورن

در حال حاضرشرکت های متعددی این محصول را به فروش می رسانند . بدیهی است خرید از شرکت های معتبر و عمده توزیع کننده ذرت پاپک کورن علاوه بر صرفه جوئی در وقت و انرژی، باعث صرفه جوئی در هزینه و قیمت نهائی و تمام شده محصول می گردد. همچنین کیفیت در خرید هر نوع محصولی بسیار پراهمیت است، لذا در هنگام خرید باید به به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم. بازرگانی بهیاد تجارت پارس بهترین و مرغوب ترین انواع ذرت پاپ کورن را به بازار عرضه می کند.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات و غلات از جمله ذرت پاپکورن را در بازار ایران به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید همچینی می توانید وارد پیج اینستاگرام ما شوید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.