شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش عدس ایلتا | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عدس ایلتا | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عدس ایلتا توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ عدس الیتا محصول کدام کشور می باشد؟ قیمت روز و عمده عدس ایلتا چقدر است؟ مشخصات و ویژگی های بارز این نوع عدس چیست؟

خرید و فروش عدس ایلتا

در بازار حبوبات ایران با توجه به تقاضای بالای عدس و همچنین مصرف و نیاز خانواده های ایرانی، تولید عدس داخلی پاسخگوی نیاز داخل کشور نیست. البته این موضوع نه فقط از منظر کمی، بلکه از نظر کیفی نیز مورد توجه خریداران است. انواع عدس از کشور های مختلف بزرگ تولید کننده این محصول و با درجه های کیفی مختلف سالیانه وارد کشور می گردد. در بازار ایران علاوه بر عدس ایرانی همواره انواع عدس های خارجی که از طریق واردات به ایران راه پیدا کرده اند، خرید و فروش می شود. از جمله کشورهایی که صادرات عدس به کشور ایران را دارند می توان به کانادا، روسیه، قزاقستان و قرقیزستان اشاره نمود. عدس کانادایی با توجه به کیفیت محصول خود بیشتر مورد توجه خریداران بوده و همواره از عرضه بسیار بالایی برخوردار می باشد. این نوع عدس در برند های مختلفی وارد ایران میگردد. در این میان عدس کانادایی ایلتا از بهتیرن برندهای این نوع عدس بشمار می رود.

انواع برند های عدس کانادایی موجود در بازار

1- عدس ساسکن

2- عدس ایلتا

3- عدس ویکتوریا

4- عدس کانادایی سیمپسون

5- عدس ریچلی

6- عدس اخضر

عوامل تعیین کننده قیمت روز عدس

1- مرکزی که از آن خرید می کنید

2- خرید بدون واسطه

3- کیفیت عدس

4- تناژ درخواستی

5- البته نوسانات بازار را نیز مد نظر داشته باشید

قیمت روز و عمده عدس ایلتا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید. شرکت بازرگانی بهیاد تجارت بهترین و با کیفیت ترین انواع حبوبات و به ویژه انواع عدس کانادایی را با تضمین قیمت کف بازار به فروش می رساند. جهت خرید کانتینری و عمده این محصول با کارشناسان فروش شرکت در تماس باشید.

مشخصات عدس ایلتا

1- دانه ها سبز

2- اندازه درشت

3- خوش پختی

4- خلوص بالا

5- کاملا یکدست و تمیز

مقایسه عدس ایرانی و خارجی

عدس موجود در بازار ایران شامل انواع مختلفی است. عدس کانادایی، روس، قزاق و ایرانی. مهم ترین ویژگی عدس ایرانی کیفیت طعم و پخت آن است که از لحاظ خوشمزگی قابل مقایسه با دیگر عدس ها نیست و بهترین نوع عدس ایرانی، عدس اردبیل است. اما عدس های خارجی هر یک ویژگی های خود را دارند. عدس های کانادایی و روسی معمولا درشت تر و یک دست هستند و همچنین رنگ و ظاهر بهتری دارند. عدس قزاق معمولا ریز تر است و کیفیت آن نسبت به برند های دیگر خارجی پائین تر است.

پخش عمده عدس کانادایی ایلتا

عدس های کانادایی دارای ظاهری یکدست بوده و ضایعات ندارند. شرکت بازرگانی بهیاد تجارت ، بهترین و با کیفیت ترین انواع عدس از جمله عدس ایلتا را به صورت عمده در بازار ایران به فروش می رساند.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده انواع عدس کانادایی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس کانادایی ایلتا و بارگیری و ارسال سریع با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.