شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش عدس روس | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عدس روس | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عدس روس و پخش عمده آن توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز عدس روس چقدر است؟ ویژگی های این عدس چیست؟

خرید و فروش عدس

یکی از حبوبات محبوب و پر تقاضا که در بازار عرضه می شود عدس می باشد. این محصول هم تولید داخلی دارد و هم وارداتی است. با توجه به اینکه میزان تولید عدس داخلی پاسخگوی نیاز بازار داخلی نیست، لذا عدس از کشورهای دیگر نیز وارد می شود. کاشت و تولید عدس ایرانی معمولا در استان های کرمانشاه، لرستان، ایلام و اردبیل صورت می گیرد. انواع عدس وارداتی نیز غالبا از کشور های روسیه و کانادا وارد کشور می شود.

فروش عدس روس

عدس روس یکی از ارقام وارداتی عدس به کشور می باشد. در بازار ایران خرید و فروش عدس روس به دلیل قیمت مناسب و همچنین کیفیت خوب آن از رونق خوبی برخوردار است. این عدس اگر از نو ع درجه یک آن باشد، کیفیتش با سایر عدس های مرغوب برابری می کند. رقیب اصلی عدس کانادایی همین عدس روسی می باشد.

قیمت روز عدس روس

قیمت عدس روس تابعی از متعیر های مختلف نظیر میزان تولیدات داخلی، میزان واردات این محصول و همچنین قیمت ارز و سیاستهای کشور می باشد. بجز این موارد عواملی دیگری نیز در تعیین قیمت عدس روس تاثیر گذار هستند:

1- میزان سفارش

2- کیفیت عدس

3- شرایط پرداخت

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. اطلاعات تکمیلی و قیمت روز عدس روس جهت خریدی مطمئن و آسان، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

فروش عدس روس

ویژگی های عدس روس

عدس روسی در دو نوع درشت و ریز (پلویی و آشی) موجود می باشد. محصول عدس روسی مرغوب ترین نوع عدس بعد از عدس کانادایی است. این حبوبات جزء حبوبات پرمصرف است و لذا تقاضای زیادی در بازار دارد.
از عمده مشخصات این عدس، درشتی، رنگ سبز، یک دستی و خوش پخت بودن آن است است.

پخش عمده عدس درجه یک و درجه دو روسی

خرید و فروش عمده عدس روس معمولا از سوی مراکز بزرگ پخش کننده این محصول صورت می گیرد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این عدس نیز در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. خریداران عزیز می توانند برای خرید عدس روس درجه یک و عدس روس درجه دو با بخش فروش شرکت تماس بگیرند .

همچنین برای آگاهی از قیمت روز محصولات به کانال تلگرامی شرکت بهیاد تجارت پارس بپیوندید . مشتریان عزیز می توانند انواع مختلف حبوبات وارداتی و داخلی را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت از مجموعه ما خریداری نمایند. محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد .

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.