شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش عدس ریز ساسکن | شرکت بهیاد تجارت

فروش عدس ریز ساسکن | شرکت بهیاد تجارت

فروش عدس ریز ساسکن در بازار امروز با چه قیمتی صورت می گیرد؟ شرکت های پخش کننده عمده عدس کدامند؟ ویژگی های عدس ریز ساسکن چیست؟

خرید و فروش عدس ریز ساسکن

عدس یکی از محبوب ترین حبوبات بوده و تقاضای بالائی برای آن وجود دارد. به طور معمول عدس به دو صورت وارداتی و داخلی عرضه شده، و انواع مختلفی دارد. عدس های داخلی فقط در برخی از استان ها همچون ایلام، لرستان، کرمانشاه و اردبیل کشت و تولید می شود. اما با توجه به اینکه کشت عدس داخلی محدود است و پاسخگوی نیاز داخل نیست، لذا ناگزیر به واردات عدس سایر کشورها می باشیم.

انواع عدس وارداتی از کشور های مختلف و به ویژه کانادا و روسیه صورت می گیرد. در این میان، عدس های کانادایی طرفداران بسیاری دارند. دلیل این امر نیز به کیفیت بسیار خوب این محصول کانادایی باز میگردد. عدس کانادایی ساسکن در دو نوع درشت و ریز به بازار عرضه می شود.

برندهای مطرح عدس کانادایی

کانادا بزرگ ترین کشور صادر کننده عدس به ایران است. بخش عمده نیاز بازار کشور را عدس های وارداتی از این کشور تامین میکند. علاوه بر این عدس کانادایی دارای برند های متفاوتی است.

1- عدس ساسکن

2- عدس سیمپسون

3- عدس ایلتا

4- عدس ویکتوریا

5- عدس ریچلی و …

ویژگی های ظاهری عدس ریز ساسکن

1- دانه ها سبز آن

2- اندازه هر دانه بین ۳ تا ۴ میلی متر است.

3- خوش پختی عدس ساسکن ریز

4- خلوص بالای این محصول

عدس ریز ساسکن محبوبیت و تقاضای زیادی در بازار دارد و معمولا این محصول در کیسه های سبز رنگ به فروش میرسد. عدس ساسکن در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی عرضه می شود. خرید و فروش عدس ساسکن  به دلیل به صرفه تر بودن به صورت عمده انجام می شود.

قیمت روز عدس ریز ساسکن

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره تلفن ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. اطلاعات تکمیلی و قیمت روز عدس ریز ساسکن جهت خریدی مطمئن و آسان، در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

فروش عدس ریز ساسکن

پخش عمده عدس ساسکن

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده عدس ساسکن با کیفیت تضمینی در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما همکاران گرامی می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس ریز ساسکن با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

عدس ریز ساسکن شرکت بهیاد تجارت
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.