شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش عدس ریز قزاق | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عدس ریز قزاق | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عدس ریز قزاق توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده عدس ریز قزاق چقدر است؟ مشخصات و ویژگی های این محصول چیست؟

خرید و فروش عدس ریز قزاق

سالانه حجم بالایی از این محصول از کشورهای مختلفی همچون قزاقستان، کانادا، روسیه وارد ایران می‌ شود که هر کدام دارای انواع و کیفیت های متفاوتی هستند. عدس های وارداتی عمدتا به دو صورت عدس ریز و عدس درشت در بازار موجود می باشد. در بازار انواع مختلف عدس ریز و عدس درشت عرضه می شود. این عدس محصولی وارداتی است و به صورت فله ای به فروش می رسد.

مشخصات و ویژگی های عدس ریز قزاق

انواع عدس ریز موجود در بازار هر کدام از کیفیت متفاوتی برخودارند. با کیفیت ترین نوع عدس ریز، عدس ریز کانادایی است. در کنار نمونه کانادایی عدس ریز قزاق هم به وفور در کشور یافت می شود. این محصول هر ساله در حجم بالایی از قزاقستان خریداری می شود. از لحاظ سطح کیفی تا حدودی کیفیتی پایین ترازعدس ریز کانادایی دارد. بزرگترین وجه تمایز عدس ریز کانادایی و عدس ریز قزاق داشتن عدس های لپه شده بیشتر و دانه های قهوه ای رنگ و چروک خرده در عدس قزاق می باشد.

قیمت روز و عمده عدس قزاق

عدس قزاق یکی از انواع مختلف عدس وارداتی به داخل کشور است . عدس قزاق که بیشتر در جنوب این کشور کشت می شود در دو سایز ریز و درشت در بازار ایران به فروش می رسد. سطح کیفی این عدس در مقایسه با عدس کانادایی پایین تر است. بدیهی است که قیمت انواع مختلف عدس با توجه به سطح کیفی آنها تعیین می گردد، از این رو قیمت عدس قزاق در مقایسه با عدس کانادایی پایین‌تر است. بازرگانی بهیاد تجارت افتخار دارد که انواع عدس را به صورت تضمینی و به شرط کیفیت و قیمت مناسب در کمترین زمان به سراسر کشور ارسال نماید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، از طریق شماره های موجود در سایت شرکت یا کانال تلگرامی با ما در ارتباط باشید.

پخش عمده عدس قزاق

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت عدس قزاق را به صورت بوجاری شده و کاملاً تمیز و یکدست در سراسر کشور عرضه می نماید. خریداران عزیز می توانند این محصول را به صورت لیزر شده با کیفیت مطلوب و با قیمت کاملا استثنایی به طور مستقیم از شرکت ما تهیه نمایند. در صورتی که مایل به بررسی کیفیت این محصول از  نزدیک هستید، نمونه بار عدس ریز قزاق در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال می گردد. بازرگانی بهیاد تجارت با پخش عمده انواع عدس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

شبکه های اجتماعی ما

شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس و سایر حبوبات و بارگیری و ارسال سریع با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتروهمچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.