شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش عدس ویکتوریا | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عدس ویکتوریا | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عدس ویکتوریا توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ پخش عمده این محصول به چه صورت است؟ قیمت روز عدس ویکتوریا چقدر است؟ ویژگی های این عدس نسبت به سایر عدس های وارداتی چیست؟

خرید و فروش عدس ویکتوریا

کشت و تولید عدس سبز در مناطق مختلفی از کشورمان صورت می گیرد. اما با توجه به تقاضا و مصرف بالای این محصول و کمبود عرضه عدس، واردات این محصول از سایر کشور های عمده و مطرح تولید کننده عدس انجام شود. بخش بزرگی از نیاز کشور به این حبوبات از کانادا، روسیه، قرقیزستان و چند کشور دیگر تامین می شود. در این میان عدس کانادایی مشخصات و کیفیت ویژه و بسیار بهتری را نسبت به سایر عدس های وارداتی دارد.

برند های مطرح و شناخته شده عدس کانادایی

در هنگام خرید و سفارش عدس کانادایی به این نامها برخورد می کنیم که هر یک کیفیت و ویژگی های خود را دارند:

1- ساسکن

2- عدس اخضر

3-ویکتوریا

4- ریچلی

5- سیمپسون

6- ایلتا

عدس ویکتوریا

این عدس یکی از بهترین برندهای وارداتی از کشور کانادا می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. عدس درشت ویکتوریا سبز رنگ بوده و دانه های درشت تری نسبت به سایر عدس های موجود در بازار دارد. و عدس ریز ویکتوریا از کیفیت بالایی در بازار برخوردار می باشد.

انواع سایز عدس ویکتوریا موجود در بازار

1- عدس درشت

2- عدس ریز

قیمت روز عدس ویکتوریا

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی و قیمت روز عدس ویکتوریا را جهت خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار دهند.

فروش عدس ویکتوریا

پخش عمده عدس ویکتوریا

به علت نوسانات بازار شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز عدس ویکتوریا و سایر محصولات شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. این شرکت با سابقه درخشان خرید و فروش عمده در زمینه حبوبات، مناسب ترین قیمت عدس ویکتوریا را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین برای سفارش از طریق سایت می توانید با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و محصولی با کیفیت بالا را خرید نمائید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.