شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش عمده عدس روس | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عمده عدس روس | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عمده عدس روس توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ ویژگی ها و مشخصات عدس روسی چیست؟ قیمت عدس روس در بازار امروز چقدر است؟

خرید و فروش عدس روس

عدس روس یکی از ارقام وارداتی عدس به کشور می باشد. در بازار ایران خرید و فروش عدس روس به دلیل قیمت مناسب و همچنین کیفیت خوب آن از رونق خوبی برخوردار است. این عدس اگر از نو ع درجه یک آن باشد، کیفیتش با سایر عدس های مرغوب برابری می کند. رقیب اصلی عدس کانادایی همین عدس روسی می باشد.

خریداران عدس به خوبی آگاه هستند که در بازار ایران، عدس خارجی بیشتر از عدس ایرانی خرید و فروش می شود. دلیل این موضوع نیز به بالا بودن تقاضا، کم بودن تولید داخلی عدس و همچنین در برخی مواقع بالاتر بودن قیمت عدس ایرانی است. از این رو معمولا واردات عدس از کشورهای عمده تولید کننده آن صورت می گیرد.

عدس سبز به ۳ دسته تقسیم می شود:

1- عدس سبز درشت
2- عدس سبز ریز
3- عدس سبز متوسط.

فروش عمده عدس روس

کیفیت و مرغوبیت عدس

عدسی مرغوب و باکیفیت است که زمان پخت کمتری داشته باشد و در هنگام پخت پوسته آن جدا نشود. عدس دانه درشت از کیفیت بالاتری برخوردار است. عدس روسی در بازار به صورت عمده و فله عرضه می شود. بسته بندی های عدس روسی معمولا بدون درج نام و برند می باشد. از برند های معروف عدس روسی میتوان به عدس روس عدالت و عدس روس شاکار اشاره کرد.

تفاوت عدس روسی و کانادایی در چیست؟

قیمت عدس روس از عدس کانادایی پائین تر است و به همین دلیل واردات این عدس از عدس کانادایی به دلیل کم تر بودن قیمت، بیشتر صورت می گیرد. عدس روسی و عدس کانادایی از نظر ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند. معمولا عدس روسی نسبت به عدس کانادایی دارای دانه های درشت تری است. البته لازم است بدانیم که قیمت عدس روس با توجه به کیفیت و نوع عدس کاملا متفاوت است.

ویژگی های عدس روس

عدس روسی در دو نوع درشت و ریز (پلویی و آشی) موجود می باشد. محصول عدس روسی مرغوب ترین نوع عدس بعد از عدس کانادایی است. این حبوبات جزء حبوبات پرمصرف است و لذا تقاضای زیادی در بازار دارد.
از عمده مشخصات این عدس، درشتی، رنگ سبز، یک دستی و خوش پخت بودن آن است است.

قیمت روز عدس روس

قیمت عدس روس تابعی از متعیر های مختلف نظیر میزان تولیدات داخلی، میزان واردات این محصول و همچنین قیمت ارز و سیاستهای کشور می باشد. بجز این موارد عواملی دیگری نیز در تعیین قیمت عدس روس تاثیر گذار هستند:

1- میزان سفارش

2- کیفیت عدس

3- شرایط پرداخت

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. اطلاعات تکمیلی و قیمت روز عدس روس جهت خریدی مطمئن و آسان، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پخش عمده عدس روس

پخش عمده عدس درجه یک و درجه دو روسی

خرید و فروش عمده عدس روس معمولا از سوی مراکز بزرگ پخش کننده این محصول صورت می گیرد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این عدس نیز در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. خریداران عزیز می توانند برای خرید عدس روس درجه یک و عدس روس درجه دو با بخش فروش شرکت تماس بگیرند .

فروش عمده عدس روس

استعلام قیمت روز عدس روس

همچنین برای آگاهی از قیمت روز محصولات به کانال تلگرامی شرکت بهیاد تجارت پارس بپیوندید . مشتریان عزیز می توانند انواع مختلف حبوبات وارداتی و داخلی را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت از مجموعه ما خریداری نمایند. محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد .

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.