شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش عمده عدس ریچلی | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عمده عدس ریچلی | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عمده عدس ریچلی توسط کدام شرکتها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده عدس ریچلی چقدر است؟ مشخصات و ویژگی های این عدس در مقایسه با سایر عدس های موجود در بازار چیست؟ عدس ریچلی محصول کدام کشور است؟

خرید و فروش عدس ریچلی

عدس محصولی استراتژیک به شمار می رود و در خانواده حبوبات از مهمترین آنها محسوب می گردد. سالانه مقادیر بسیار بزرگی عدس در کشور داد و ستد می گردد، که البته تمام آن تولید داخل نیست. عدس در مناطق مختلفی از کشورمان کشت و تولید می شود و محصول عدس ایرانی ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارد. اما میزان تولید داخلی این محصول پاسخگوی تقاضای بالای آن نبوده، و لذا سالانه مقادیر قابل توجهی عدس از سایر کشور ها وارد می گردد.

عدس وارداتی از کشورهای عمده تولید کننده آن مثل کانادا، روسیه، قزاقستان و چند کشور دیگر به کشورمان صادر می شود. در این میان محصول عدس کانادایی با برندهای مختلف و تنوع و کیفیت بسیار بهتری نسبت به سایر انواع عدس است. عدس ریچلی یکی از برندهای معتبر عدس کانادایی با دانه های یکدست و متوسط، مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است.

انواع عدس را بشناسید

عدس گیاهی است از تیره پروانه واران، این حبوبات گیاهی یکساله است. برگهای آن دارای ۴ تا ۱۰ برگچه دراز کرکدار و گل هایش سفید که سطح آن با لکه های بنفش پوشیده شده است. میوه اش حاوی دو دانه و نیامک است و ساقه و برگهای عدس به مصرف علوفه حیوانات میرسد. دانه های عدس به شکل عدس های محدب الطرفین می باشند که مغذی بوده ویکی از مواد خوب غذایی انسان شمرده میشوند. با توجه به نوع عدس در نهایت دانه های عدس به رنگ های مختلفی تولید می گردد.

برند های مطرح و شناخته شده عدس کانادایی

عدس کانادایی در بازار ایران با برندهای مختلفی یافت می شود که عدس ریچلی یک از معروف ترین و مرغوب ترین آنهاست.

شناخته شده ترین انواع عدس کانادایی:

1- عدس ساسکن با دانه های درشت و دانه های ریز با رنگ سبز
2- عدس سیمپسون با دانه های درشت و رنگ سبز
3- عدس ایلتا با دانه های درشت و رنگ سبز
4- عدس ریچلی با دانه های متوسط
5- عدس ویکتوریا با دانه های درشت و ریز با رنگ سبز

عوامل تعیین کننده قیمت عدس

1- مرکزی که از آن خرید می کنید

2- خرید بدون واسطه

3- کیفیت عدس

4- تناژ درخواستی

5- البته نوسانات بازار را نیز مد نظر داشته باشید

خرید و فروش اینترنتی عدس امروزه جایگزین بسیاری از شیوه های سنتی شده است. بهترین راه برای خرید این محصول، مراجعه به شرکت های فعال و عمده در زمینه حبوبات می باشد. جهت خرید کانتینری عدس ریچلی با ما در تماس باشید.

قیمت روز و عمده عدس ریچلی

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش اطلاعات تکمیلی و قیمت عدس ریچلی را برای خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار می دهند.

ویژگی های بارز عدس ریچلی

1- دانه های یکدست و متوسط

2- رنگ سبز مطلوب

3- خوش پخت بودن

4- طعم و مزه فوق العاده آن

مقایسه عدس ایرانی و خارجی

عدس موجود در بازار ایران شامل انواع مختلفی است. عدس کانادایی، روس، قزاق و ایرانی. مهم ترین ویژگی عدس ایرانی کیفیت طعم و پخت آن است که از لحاظ خوشمزگی قابل مقایسه با دیگر عدس ها نیست و بهترین نوع عدس ایرانی، عدس اردبیل است.

اما عدس های خارجی هر یک ویژگی های خود را دارند. عدس های کانادایی و روسی معمولا درشت تر و یک دست هستند و همچنین رنگ و ظاهر بهتری دارند. عدس قزاق معمولا ریز تر است و کیفیت آن نسبت به برند های دیگر خارجی پائین تر است.

پخش عمده عدس ریچلی

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده انواع عدس کانادائی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس ریچلی با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.