شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش عمده لوبیا عروس | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عمده لوبیا عروس | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عمده لوبیا عروس در کدام مراکز صورت می گیرد؟ قیمت روز لوبیا عروس چقدر است؟ ویژگی های لوبیا عروس را بشناسید؟

لوبیا عروس چیست؟

لوبیا عروس که به نام لوبیای لیما یا لوبیا کریسمس هم شناخته می شود، یکی از انواع حبوبات و لوبیاهاست که به رنگ سفید با طرح هایی به رنگ های کرم، سبز، سفید، قرمز، بنفش، قهوه ای و سیاه یافت می شود.

این نوع لوبیا از سایر لوبیا ها بزرگ تر است. بافتی نرم مانند سیب زمینی پخته شده و مزه ای مانند شاه بلوط دارد و بیشتر در اواخر فصل تابستان و اوایل پاییز عرضه می شود.

لوبیای عروس سرشار از تیامین، ویتامین B6، فولات، آهن، پتاسیم، منیزیم، منگنز، مس، مولیبدن، فیبر و پروتئین است.

آشنایی با خواص لوبیا عروس

هر ۱۰۰ گرم لوبیا لیما کریسمس حاوی ۳۴۳ کالری، 14 میلی گرم سدیم، ۲۰ گرم پروتئین، 20 گرم فیبر، ۵۷ میلی گرم کلسیم و 7.7 میلی گرم آهن است، که این مقدار آهن می تواند ۹۷% نیاز بدن را تامین کند و آهن موجود در آن تقریبا 5 برابر آهن لوبیا چیتی می باشد. در نتیجه مصرف این نوع لوبیا برای زنان باردار و کودکان بسیار مفید است. از این نوع لوبیا می توان، برای تهیه غذاهایی همچون انواع سوپ، سالاد و یا همراه با برنج استفاده کرد.

قیمت روز و عمده لوبیا عروس

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان لوبیا عروس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی و قیمت روز لوبیا عروس را جهت خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار دهند.

قیمت عمده لوبیا عروس بهیاد تجارت

دیگر خواص لوبیا عروس برای سلامتی

1-افزایش جریان خون
2-کاهش خطر ابتلا به سکته قلبی
3-درمان کم خونی
4-پیشگیری از کمبود آهن
5-بهبود عملکرد سیستم عصبی درمان خشکی پوست
6-پیشگیری از ابتلا به سرطان معده
7-سلامت قلب و عروق
8-کنترل فشار خون

پخش عمده لوبیا عروس

به علت نوسانات بازار شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز لوبیا عروس و همچنین سایر محصولات شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. این شرکت با سابقه درخشان خرید و فروش عمده در زمینه حبوبات، مناسب ترین قیمت لوبیا عروس را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین برای سفارش از طریق سایت می توانید با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و محصولی با کیفیت بالا را خرید نمائید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

فروش عمده لوبیا عروس شر کت بهیاد تجارت
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.