شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش عمده لوبیا قرمز بوجاری زنجان

فروش عمده لوبیا قرمز بوجاری زنجان

قیمت لوبیا قرمز بوجاری در بازار چند است؟ تفاوت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی در چیست؟ لوبیا قرمز ایرانی و خارجی از نظر کیفیت چه تفاوتی دارند؟

خرید لوبیا قرمز زنجان

بازار لوبیا قرمز نیز همانند سایر انواع حبوبات، از رونق بالایی برخوردار است. به ویژه لوبیا قرمز زنجان که به دلیل کشت شدن در شرایط اقلیمی و خاک حاصلخیز، همواره کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد. لذا مورد توجه ویژه مشتریان بوده است.

زنجان یکی از قطب های اصلی کشت لوبیا می باشد. لوبیا قرمز ایرانی در شهر های خمین و ازنا هم تولید می شود.

تفاوت لوبیا قرمز زنجان با خمین در چیست؟

لوبیا قرمز زنجان دارای دانه های درشت تری نسبت به لوبیا قرمز خمین می باشد.

انواع لوبیا قرمز زنجان

1- لوبیا قرمز بوجاری

2- لوبیا قرمز دستچین

قیمت لوبیا داخلی با لوبیای وارداتی به دلیل تفاوت در اندازه و کیفیت متفاوت است. بیشتر حبوبات موجود در بازار به صورت بوجاری می باشد. لوبیا قرمز زنجان به منظور یکدست تر شدن توسط غربال بوجاری می شود که دارای مقدار کمی ضایعات و شکستگی می باشد. اما لوبیا قرمز دستچین عاری از هرگونه ضایعات و شکستگی می باشد و کاملا تمیز و سالم است. همچنین به منظور یک دستی در رنگ لوبیا توسط دستگاه پولیش می شود. و عاری از هرگونه گرد و خاک است. و گران تر است.

قيمت روز و عمده لوبیا قرمز زنجان

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا قرمز، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا، بار نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا قرمز با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا قرمز با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.