شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش عمده نخود فلافلی | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عمده نخود فلافلی | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش عمده نخود فلافلی به چه صورت است؟ قیمت روز نخود فلافلی چقدر است؟ شرکت های مطرح و عمده توزیع کننده این محصول کدامند؟

خرید و فروش نخود فلافلی

نخود کرمانشاه محبوب ترین و پرفروش ترین نخود در کشور و حتی در سطح منطقه می باشد. به دلیل کیفیت بالا و مرغوبت این نخود خریداران زیادی به دنبال خرید این محصول هستند. البته نخود کرمانشاه در سایز بندی های مختلفی به بازار عرضه می گردد. هر سایز بندی هم مشتریان و کاربرد خاص خود را دارد. از همین رو سایز خاص معروف به نخود فلافلی نیز مشتریان خاص خود را دارد. مناسب ترین و بهترین انواع نخود موجود در بازار جهت فلافل نخود سایز 5 و 6 کرمانشاه می باشد.

تفاوت نخود فلافلی کرمانشاه و نخود فلافلی خارجی

با توجه به این که نخود فلافلی کرمانشاه بهترین و با کیفیت ترین نوع نخود تولید شده داخلی است اما باز شاهد واردات نخود فلافلی خارجی مانند نخود فلافلی روس هستیم. اما حجم آن به دلیل کیفیت بهتر نخود فلافلی کرمانشاه در بازار بسیار کم می باشد. حجم ناخالصی نخود فلافلی کرمانشاه بسیار کم است. اما نخود فلافلی خارجی دارای رگه های تلخ می باشد و کیفیت مطلوب را ندارد به همین علت بیش ترین تقاضا برای نخود فلافلی کرمانشاه می باشد. نخود فلافلی داخلی بخاطر کیفیت بالای آن مورد استقبال کشور های خارجی نیز شده و حجم بالایی از این نخود به عراق صادر می شود.

عواملی تأثیر گذار در قیمت این محصول چیست؟

1- فصل خرید نخود

2- حجم خرید

3- امساله یا پارساله بودن

4- میزان واردات و صادرات نخود

5- میزان تقاضا

6- کیفیت

7- میزان تولید

8- حجم عرضه و تقاضا

9- میزان صادرات و حتی واردات

قیمت روز و عمده نخود فلافلی

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله نخود را در بازار ایران به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

فروش عمده نخود فلافلی

پخش عمده نخود فلافلی

با توجه به اینکه نخود کرمانشاه محبوب ترین و پرطرفدارترین نخود موجود در بازار بوده و حتی در خارج از ایران نیز کاملا شناخته شده است، پس بدیهی است که نخود فلافلی کرمانشاه نیز به همان اندازه مشهور و پر تقاضا باشد. صادرات نخود فلافلی کرمانشاه به صورت گسترده انجام می شود. با توجه به عوامل ذکر شده در ابتدای همین مقاله که تاثیر بسزائی در قیمت نهائی محصول خواهد داشت، بهتر است با شرکت های معتبر و بزرگ توزیع کننده این محصول در ارتباط باشید. بهترین و با کیفیت ترین نخود را در ارتباط با کارشناسان شرکت بهیاد تجارت پارس خریداری خواهید نمود.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.