شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش لوبیا قرمز زنجان | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش لوبیا قرمز زنجان | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش لوبیا قرمز زنجان توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ ویژگی های لوبیا قرمز زنجان در مقایسه با سایر رقم ها چیست؟ قیمت روز و عمده این محصول چقدر است؟

خرید و فروش لوبیا قرمز

لوبیا قرمز حبوباتی مرسوم و پر مصرف به شمار می رود. به دلیل شکل ظاهری آن که شبیه به کلیه می باشد، به لوبیای کلیوی نیز معروف است. نوع دیگری لوبیا نیز وجود دارد با نام لوبیای آزوکی که شباهت زیادی به لوبیا قرمز دارد. بازار لوبیا قرمز نیز همانند سایر انواع حبوبات، از رونق بالایی برخوردار است. به ویژه لوبیا قرمز زنجان که به دلیل کشت شدن در شرایط اقلیمی و خاک حاصلخیز، همواره کیفیت و مرغوبیت داشته است.

رقم های مختلف لوبیا قرمز در ایران

1-کپسولی

2- لوبیا قمی

3-لوبیا آزوکی

4- لوبیا قرمز زنجان

5- لوبیا قرمز خمین

رقم های مختلف لوبیا قرمز به دلیل شرایط کشت مختلف از جنبه های مختلفی متفاوت هستند. سایز، رنگ، خوش پختی، قیمت و همچنین طعم متفاوت از جنبه های اختلاف این لوبیا ها به شمار می روند.

جهت تماس کلیک کنید

ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب

لوبیا قرمز در بین ایرانیان مصرف بسیاری دارد از ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- دستچین باشد

2-ایرانی بودن

3- سایز بندی یکنواخت

4- رنگ و طعم خوب و خوش پخت بودن

فروش انواع لوبیا قرمز

لوبیا قرمز در بازار ایران به دو صورت داخلی و خارجی به فروش می رسد. برای درک بهتر و شناخت این محصول به شرح خصوصیات هر یک می پردازیم:

1- لوبیا قرمز ایرانی

لوبیا قرمز ایرانی به سه گروه لوبیا قرمز خمین ، لوبیا قرمز زنجان و لوبیا قرمز ازنا تقسیم می شود. بیشترین تولیدات لوبیا قرمز ایرانی مربوط به این سه شهر است البته در سایر شهر های کشور نیز به مقدار محدودی تولید و روانه بازار می شود . این لوبیا به صورت بوجاری و دستچین شده در بازار به فروش می رسد که قیمت هر کدام با توجه به کیفیتی که دارند متفاوت است.

2- لوبیا قرمز وارداتی

لوبیا وارداتی که در بازار داخلی به فروش می رسد به طور عمده مربوط به دو کشور قرقیزستان و اتیوپی است. از میان انواع لوبیای وارداتی بیشترین واردات مربوط به این دو کشور است. البته نمونه های وارداتی دیگر نیز در کشور موجود می باشد ولی عرضه کمتری دارند. این نوع لوبیا عمدتا به صورت پولیش شده در بازار داخلی به فروش می رسد.

فروش لوبیا قرمز زنجان

لوبیا قرمز خارجی و داخلی چه تفاوتی از نظر زمان پخت دارند؟

در این مورد باید بگوئیم که لوبیا قرمز تولید داخل کشورمان زمان پخت بیشتری نسبت به نمونه های خارجی و وارداتی آن دارد.

تفاوت لوبیا قرمز ایرانی اتیوپی و قرقیز در چیست؟

لوبیا قرمز اتیوپی دارای دانه های ریز با رنگ تیره است. همچنین دانه های لوبیا قرمز قرقیز درشت تر و یک دست تر از لوبیا قرمز ایرانی می باشد.

فروش لوبیا قرمز زنجان

ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب

لوبیا قرمز در بین ایرانیان مصرف بسیاری دارد، از ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- دستچین باشد

2-ایرانی بودن

3- سایز بندی یکنواخت

4- رنگ و طعم خوب و خوش پخت بودن

قیمت روز لوبیا قرمز

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا قرمز، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا، بار نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا قرمز با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا قرمز با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

انواع لوبیا قرمز از نظر کیفی

1-لوبیا قرمز بوجاری

2-لوبیا قرمز دستچین

تفاوت لوبیا قرمز بوجاری و دست چین

بیشتر حبوبات موجود در بازار به صورت بوجاری می باشد. لوبیا قرمز به منظور یکدست تر شدن توسط غربال بوجاری می شود که دارای مقدار کمی ضایعات و شکستگی می باشد. اما لوبیا قرمز دستچین عاری از هرگونه ضایعات و شکستگی می باشد و کاملا تمیز و سالم است. همچنین به منظور یک دستی در رنگ لوبیا توسط دستگاه پولیش می شود. و عاری از هرگونه گرد و خاک است. و گران تر است.

پخش عمده لوبیا قرمز زنجان

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا قرمز با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا قرمز با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز و شرایط فروش این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.