شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش لوبیا قرمز | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش لوبیا قرمز | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش لوبیا قرمز به صورت عمده آن توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز لوبیا قرمز چقدر است؟ بهترین لوبیا قرمز در کجا تولید می شود؟ ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب چیست؟

خرید و فروش لوبیا قرمز

یکی از حبوبات محبوب و پر مصرف در کشور ما لوبیا قرمز است. این حبوبات هم تولید داخلی دارد و هم از کشور های دیگر وارد می شود. زنجان و خمین از قطب های اصلی کشت لوبیا می باشند. لوبیا قرمز ایرانی در شهر های دیگری مثل ازنا و دلفان در استان لرستان نیز تولید می شود.

انواع لوبیا قرمز از نظر کیفی

1-لوبیا قرمز بوجاری

2-لوبیا قرمز دستچین

ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب

لوبیا قرمز در بین ایرانیان مصرف بسیاری دارد، از ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- دستچین باشد

2-ایرانی بودن

3- سایز بندی یکنواخت

4- رنگ و طعم خوب و خوش پخت بودن

قیمت روز لوبیا قرمز

قیمت لوبیا داخلی با لوبیای وارداتی به دلیل تفاوت در اندازه و کیفیت متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

فروش لوبیا قرمز

تفاوت لوبیا قرمز بوجاری و دست چین

بیشتر حبوبات موجود در بازار به صورت بوجاری می باشد. لوبیا قرمز به منظور یکدست تر شدن توسط غربال بوجاری می شود که دارای مقدار کمی ضایعات و شکستگی می باشد. اما لوبیا قرمز دستچین عاری از هرگونه ضایعات و شکستگی می باشد و کاملا تمیز و سالم است. همچنین به منظور یک دستی در رنگ لوبیا توسط دستگاه پولیش می شود. و عاری از هرگونه گرد و خاک است. و گران تر است.

تفاوت لوبیا قرمز زنجان با خمین در چیست؟

لوبیا قرمز زنجان دارای دانه های درشت تری نسبت به لوبیا قرمز خمین می باشد.

انواع لوبیا قرمز خارجی

1- لوبیا قرمز قرقیزستان

2- لوبیا قرمز اتیوپی

لوبیا قرمز قرقیزستان به دلیل دانه های درشت تر و با کیفیت تری که نسبت به لوبیا قرمز اتیوپی دارد گران تر است. لوبیا قرمز اتیوپی کیفیت متوسط و قیمت کم تری نسبت به لوبیا قرمز قرقیزستان دارد.

پخش عمده لوبیا قرمز

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز را در بازار ایران به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.