شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش لوبیا چیتی خمین | شرکت بهیاد تجارت

فروش لوبیا چیتی خمین | شرکت بهیاد تجارت

فروش لوبیا چیتی خمین توسط شرکت های عمده پخش این محصول به چه صورت است؟ قیمت روز لوبیا چیتی چقدر است؟

خرید و فروش لوبیا چیتی

لوبیا چیتی یکی از محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین انواع لوبیا در ایران است. به‌طور کلی انواع لوبیا از مواد غذایی سرشار از فیبر محسوب می‌شوند و در میان آن‌ها، لوبیاچیتی بیش‌ترین میزان فیبر ممکن را در خود دارد. جالب است بدانید، لوبیا حاوی مقدار قابل توجهی از ویتامین B، آهن، کلسیم، پتاسیم و فسفر است. لوبیا‌ها دارای مقدار کمی نمک و مقدار بسیار جزئی کالری هستند. هر ۱۰۰ گرم لوبیا چیتی دارای ۱۴۳ کالری انرژی است.

لوبیا چیتی خمین

کشت و تولید این محصول در مناطقی که از لحاظ شرایط آب و هوا قابلیت کشت و برداشت لوبیا چیتی با کیفیت خوبی را دارند انجام می شود. در این میان می توان به استان های زنجان، اراک و لرستان اشاره کرد. اما شهرستان خمین تولید کننده بهترین نوع لوبیا چیتی در کشور است. معمولا این محصول به صورت بوجاری شده و دستچین عرضه می گردد.

تفاوت لوبیا چیتی بوجار و دستچین خمین در چیست؟

تفاوت لوبیا چیتی بوجار با لوبیا چیتی دستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا چیتی بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا چیتی دستچین خواهد داشت.

تضمین خرید با بهترین قیمت و کیفیت عالی

مجموعه ی ما از جمله شرکت هایی است که انواع مختلف لوبیا چیتی را به صورت تضمینی و به شرط کیفیت، به فروش می رساند . کیفیت انواع لوبیا چیتی وارداتی و داخلی با یکدیگر متفاوت می باشد. بازرگانی بهیاد تجارت با پخش عمده لوبیا چیتی، آمادگی انجام سفارش شما به هر نحو و شکلی را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمائید.

فروش لوبیا چیتی خمین

پخش عمده لوبیا چیتی خمین

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا چیتی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا چیتی با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز و پخش عمده لوبیا چیتی، عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

فروش لوبیا چیتی خمین

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.