شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش لوبیا کپسولی | شرکت بهیاد تجارت

فروش لوبیا کپسولی | شرکت بهیاد تجارت

فروش لوبیا کپسولی به صورت عمده آن توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز لوبیا کپسولی چقدر است؟ تفاوت میان این نوع لوبیا و سایر لوبیا های مشابه در چیست؟

خرید و فروش لوبیا کپسولی

لوبیا از جمله حبوبات محبوبی است که در بسیاری از غذاهای ایرانی و خارجی استفاده می شود. این حبوبات ارزشمند به خاطر طعم و بافت گوشتی نرمی که دارد در برنامه غذائی اغلب افراد قرار دارد. دانه های لوبیا در رنگ ها و اندازه های مختلف به شکل تازه، خشک و یا کنسرو شده در بازار پیدا می شوند و برای سلامتی بسیار مفیدند. یکی از انواع لوبیا که در شرکت بهیاد تجارت پارس نیز به فروش می رسد لوبیا کپسولی است. لوبیا کپسولی اندازه ای نسبتا درشت و رنگ پوست پیازی دارد.

تفاوت لوبیا کپسولی و لوبیا قمی چیست؟

لوبیا قرمز قمی گونه ای از لوبیاهاست که در استان قم کشت می شود ولی به دلیل طعم مطلوبی که دارد در سایر استان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. برای آشنایی بیشتر عزیزان با این نوع از لوبیا به مقایسه لوبیا قمی با لوبیا کپسولی می پردازم :

1- ظاهر : از نظر رنگ هر دو دارای رنگ به اصطلاح پیازی هستند و تفاوت اصلی این دو نوع لوبیا با لوبیا قرمز جگری در رنگ  است .

۲- سایز : لوبیا قرمز قمی نسبت به لوبیا کپسولی دانه های کوچک تری دارد .

۳- قیمت : به طور خیلی جزئی قیمت لوبیا قمی از لوبیا کپسولی ارزان تر است .

۴- طعم : لوبیا قمی و لوبیا کپسولی نسبت به لوبیا قرمز جگری طعم مطلوب تری دارند .

قیمت روز و عمده لوبیا کپسولی

عوامل مهمی که معمولا در قیمت این محصول تاثیر مستقیمی دارند به صورت زیر می باشند:

1- سایز دانه های لوبیا

2- بوجاری یا دستچین بودن

3- یکدست بودن بار

4- ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا

5- بار نو یا کهنه بودن محصول

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز کپسولی را در بازار ایران به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

فروش لوبیا کپسولی

ویژگی های لوبیا کپسولی نسبت به سایر لوبیا های موجود در بازار

  1. طول و عرض بلند تر و کشیده تر
  2. رنگ روشن تر
  3. طعم متفاوت
  4. قیمت بالاتر

پخش عمده لوبیا کپسولی

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا کپسولی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا کپسولی با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

فروش لوبیا کپسولی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.