شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش ماش سبز ایرانی | شرکت بهیاد تجارت پارس

فروش ماش سبز ایرانی | شرکت بهیاد تجارت پارس

فروش ماش سبز ایرانی توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده ماش سبز ایرانی چقدر است؟ بهترین نوع ماش متعلق به کجاست؟

خرید و فروش ماش

ماش سبز سرشار از مواد مغذی می باشد به همین دلیل در بین حبوبات جایگاه خاصی دارد. ماش یکی از حبوباتی است که اکثراً در مناطق گرمسیر تولید می شود. در ایران استان خوزستان بیشترین میزان ماش را تولید می کند. شهرستان های دزفول، شوشتر و شوش به عنوان تولید کننده های اصلی این محصول در کشور به شمار می آیند.

در سال 1400، چهارده هزار و سیصد تن ماش در سطح مزارع استان خوزستان تولید شده است. برداشت ماش به صورت دستی، صنعتی و کمباین از اوائل مهر ماه آغاز می شود. با توجه به اینکه سطح زیر کشت ماش در استان ۱۳ هزار هکتار است متوسط برداشت ماش در هر هکتار یک هزار و ۱۰۰ کیلوگرم است.

انواع ماش کشت شده در استان خوزستان معمولا به دو نوع ماش ریز یا عمرانی و ماش درشت یا هندی تقسیم می شود. به دلیل تولید بالای ماش در استان خوزستان معمو.لا مقدار از تولید داخلی به کشورهای همسایه نیز صادر می گردد.

انواع ماش موجود در بازار

1- ماش ایرانی

ماش گیاهی بومی هندوستان است امادر نقاط دیگر جهان مانند ایران نیز کشت می‌شود. این محصول یکی از حبوباتی است که اکثراً در مناطق گرمسیر تولید می شود. ماش ایرانی به صورت بوجاری در بازار عرضه می‌شود شود و علت آن هم نبود دستگاه‌های سورت کردن این محصول است.

2- ماش خارجی

ماش خارجی عمدتاً از کشورهای ازبکستان، آرژانتین، استرالیا و میانمار وارد کشور می‌شود. ویژگی بارز ماش خارجی نسبت به ماش داخلی پزا بودن آن است. به طور کلی دانه های آن درشت تر و یکدست تر هستند و ظاهر بهتری نسبت به نمونه ایرانی آن دارد.

انواع سایز بندی ماش

این محصول به دو دسته ریز و درشت تقسیم می شود:

1- ماش ریز همان ماش عمرانی است.

2- ماش درشت: این نوع ماش به ماش بذر هندی معروف است.

قیمت روز و عمده ماش

در گذشته خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت میگرفت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات از طریق بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی باز می گردد.

با وجود بستر مناسب اینترنت و شبکه های اجتماعی شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم جهت خرید دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. بدون شک شرکت بازرگانی بهیاد تجارت ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله ماش سبز را در بازار ایران به فروش می رساند.

برای خرید ماش به قیمت روز و عمده می توانید از طریق شرکت ها و مراکز معتبر تامین و فروش حبوبات اقدام کنید. یکی از شرکت های بسیار فعال و معتبر شرکت بازرگانی بهیاد تجارت ، می باشد. که تمام محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

پخش عمده ماش سبز ایرانی

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت با استفاده از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش حبوبات و غلات سعی در جلب رضایت شما مشتریان عزیز را دارد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات فعالیت دارد. از آنجایی که ماش یکی از حبوبات پر مصرف در کشور محسوب می شود، خرید عمده این محصول توسط مراکز مختلفی مانند مراکز رفاهی، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا انجام می‌پذیرد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. ماش سبز ایرانی با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده ماش در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. در صورتی که مایل به بررسی کیفیت این محصول از  نزدیک هستید، نمونه بار ماش در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال می گردد. بازرگانی بهیاد تجارت با پخش عمده انواع ماش با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش ماش سبز وهمچنین بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

بازرگانی بهیاد تجارت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.