شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش نخود ترک | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش نخود ترک | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش نخود ترک توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده نخود ترک چقدر است؟ مشخصات و ویژگی های این نخود چیست؟ تفاوت نخود ترک با سایر نخود های موجود در بازار چیست؟

خرید و فروش نخود ترک

نخود یکی از بهترین حبوبات برای غذای انسان است و چنان که در طب سنتی بر مصرف آن تاکید شده است درباره هیچ یک از حبوبات تاکید نشده است. متأسفانه امروزه مصرف این حبوبات بسیار کمتر از گذشته شده است. نخود محصولی است که نمونه داخلی آن در کشور کشت و تولید می شود و کیفیت بسیار خوبی هم دارد. البته بدیهی است که معمولا برای تعدیل بازار و پاسخ به نیاز و تقاضای موجود در بازار واردات این محصول نیز انجام می شود. شرکت بازرگانی بهیاد تجارت بهترین و با کیفیت ترین انواع نخود را به فروش می رساند.

انواع نخود موجود در بازار

1- نخود ایرانی:

نخود کرمانشاه مرغوب ترین و پر فروش ترین نخود در کشور و حتی در سطح منطقه می باشد. به دلیل کیفیت بالا و مرغوبت این نخود خریداران زیادی به دنبال خرید این محصول هستند. البته نخود کرمانشاه در سایز بندی های مختلفی به بازار عرضه می گردد. بدیهی است که هر سایز بندی هم مشتریان و کاربرد خاص خود را دارد.

2- نخود خارجی:

معمولا واردات نخود از کشورهای روسیه و همچنین ترکیه صورت می گیرد. کیفیت نخود روس نسبت به نمونه ترکیه ای ان پائین تر است. در حقیقت کیفیت نخود ترک حتی با نخود مرغوب کرمانشاه نیز برابری می کند. از طرفی قیمت این محصول نیز مناسب تر از نمونه ایرانی است.

نخود ترک

نخود ترک به عنوان یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین انواع نخود در ایران شناخته میشود. به طور کلی غیر از تولید داخلی نخود، عمده ی نخود مصرفی کشور از ترکیه تامین می شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

نخود ترک با وجود کیفیت خوب آن از قیمت مناسبی برخوردار است. با توجه به کیفیت بالای این محصول تقاضای نخود ترک بیشتر از نمونه‌های ایرانی آن است. همچنین به دلیل تورم موجود در کشور قیمت نخود ایرانی با افزایش همراه می‌شود. همین امر باعث باعث شده که نخود ترک جایگزین خوبی برای نخود ایرانی باشد.

قیمت امروز نخود ترک

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

پخش عمده نخود ترک

این محصول از جمله حبوبات مرغوب وارداتی به کشور می باشد. جهت خرید عمده نخود ترک، بهتر است با شرکت های معتبر و بزرگ توزیع کننده این محصول در ارتباط باشید. بهترین و با کیفیت ترین نخود را در ارتباط با کارشناسان شرکت بهیاد تجارت پارس خریداری خواهید نمود.

اطلاع از قیمت روز حبوبات

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ،بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله نخود ترک را برای خریداران محترم فراهم نموده و به فروش می رساند.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.