شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش نخود سه خان کرمانشاه | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش نخود سه خان کرمانشاه | بازرگانی بهیاد تجارت

فروش نخود سه خان کرمانشاه به چه صورت است؟ شرکت های برتر و عمده توزیع کننده نخود کدامند؟ ویژگی های نخود سه خان چیست؟

خرید و فروش نخود سه خان

نخود یک گیاه یک ساله است که در دسته بندی حبوبات قرار می گیرد. یکی از نکات مهم در مورد این گیاه این است که از مقوی ترین حبوبات محسوب می شود. جالب است بدانید که نخود یکی از قدیمی ترین حبوبات است و حدود هفت هزار سال قدمت دارد.

کرمانشاه قطب اصلی تولید نخود می باشد و نخود کرمانشاه معروف ترین نوع نخود است. نخود کرمانشاه در کیفیت و اندازه های مختلفی عرضه می شود. به این ترتیب می توان گفت که هر چه اندازه ی نخود درشت تر باشد گران تر است.

انواع رایج نخود در بازار

1- نخود فلافلی
2- نخود دو خان
3- نخود سه خان

کیفیت نخود سه خان کرمانشاه و سایز آن نسبت به سایر انواع نخود بالاتر است. معمولا این نوع نخود به دو صورت در بازار وجود دارد:

1- نخود اعلا که سایز آن ۷، ۸، ۹ است، هیچ ضایعاتی نداشته، کاملا تمیز و سالم است.
2- نخود معمولی که سایز دانه های نخود آن ۶، ۷، ۸ می باشد.
البته لازم به ذکر است که، نخود سه خان اعلا با توجه به کیفیتی که دارد قیمت بالاتر و فروش بالاتری نسبت به نخود سه خان معمولی دارد.

قیمت روز نخود

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

فروش نخود سه خان کرمانشاه

تفاوت نخود دو خان و سه خان چیست؟

تفاوت نخود دو خان و سه خان در ترکیب سایز آن می باشد. نخود سه خان دارای کیفیت مطلوبی است و به مقدار زیاد تولید می شود‌. نخود سه خان از پرفروش ترین نخودها در بازار می باشد.

پخش عمده نخود

بازرگانی بهیاد تجارت با پخش عمده نخود کرمانشاه با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش نخود کرمانشاه و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

فروش نخود سه خان کرمانشاه
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.