شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

فروش و قیمت روز لوبیا قرمز خمین

فروش و قیمت روز لوبیا قرمز خمین

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز بوجاری و دستچین در بازار چند است؟ تفاوت لوبیا قرمز دستچین و بوجاری در چیست؟ لوبیا قرمز ایرانی و خارجی از نظر کیفی چه تفاوتی دارند؟

لوبیا قرمز خمین

لوبیا قرمز یکی از انواع لوبیاهای مرسوم و پر مصرف در جهان است که شکل ظاهری آن شبیه به کلیه می باشد و به همین دلیل این لوبیا در انگلیسی لوبیای کلیوی نامگذاری شده است. نوع دیگری لوبیا نیز وجود دارد با نام لوبیای آزوکی که شباهت زیادی به لوبیا قرمز دارد.

لوبیا قرمز یکی از پر مصرف ترین و پرخاصیت ترین انواع حبوبات است و به دلیل مقادیر بالای پروتئین که دارد، به عنوان بهترین منبع گیاهی جایگزین گوشت در گیاهخواران استفاده می شود.

خواص لوبیا قرمز برای پوست و مو

1. جوان سازی پوست صورت

مقادیر بالای آنتی اکسیدان های موجود در لوبیا قرمز، احتمال پیری زودرس را کاهش داده و با کاهش چین و چروک به جوان سازی پوست صورت کمک می کنند.

2. اگزما و پسوریازیس

در طب سنتی از خمیر لوبیا به دلیل خواص ضد التهابی که دارد، برای درمان اگزما و پسوریازیس استفاده می شود.

3. تقویت و افزایش رشد مو

مقادیر بالای آهن و مس موجود در لوبیا قرمز باعث تقویت فولیکول های مو شده و با جلوگیری از ریزش مو، به افزایش رشد مو کمک می کند.

قیمت روز لوبیا قرمز خمین

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

پخش عمده لوبیا قرمز

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا قرمز، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا همچنین بار نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا قرمز با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا قرمز با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.