شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت فروش نخود در بازار ایران

قیمت فروش نخود در بازار ایران

 

 قیمت انواع نخود در بازار ایران

قیمت نخود در بازار ایران چقدر است؟نخود در چند نوع به بازار عرضه می شود ؟کیفیت نخود به چه عواملی بستگی دارد؟آیا از تفاوت میان نخود ها اطلاع دارید؟

نخود یک گیاه یک ساله است که در دسته بندی حبوبات قرار می گیرد .یکی از نکات مهم در مورد این گیاهاین است که از مقوی ترین حبوبات محسوب می شود ، جالب است بدانید که نخودیکی از قدیمی ترین حبوبات است  و حدود هفت هزار سال قدمت دارد .

 

نخود گیاهی است که خواص فراوانی دارد و برای سلامتی بدن عالی است. در گذشته از نخود در انواع غذاها استفاده می شد اما متاسفانه امروزه نخود که بسیار مفید و پرانرژی است از سفره ایرانیان در حال حذف شدن است. نخود نوعی بنشن است که سرشار از پروتیین، فیبر و کربو هیدرات ها بسیار پیچیده است. دو نوع نخود وجود دارد: نخود زرد بیشتر در خاور میانه و آمریکای شمالی و نخود سیاه در هند، پاکستان و اتیوپی یافت می شود.

 

انواع نخود ایرانی :

(محصول کرمانشاه ولرستان )

نخود فلافلی
نخود تک خان
نخود دو خان
نخود سه خان
نخود لشکری 
نخود پائیزه
نخود سه خان در دو نوع به بازار عرضه  می شود :
نخود سه خان اعلا که سایز 7،8،9 می باشد.
نخود سه خان معمولی که سایز 6،7،8 می باشد و سایز 9 ندارد.
نخود لشکری  که سایز بندی نمی شود و دارای تمام سایزهای نخود می باشد .

پخش عمده نخود کرمانشاه

در حال حاضر پخش انواع نخودکرمانشاه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازرگانی بهیاد تجارت  صورت می گیرد و خریداران می توانند بدون واسطه این محصول را تا حد زیادی ارزانتر تهیه کنند.

 

ارزش غذایی بی نظیر نخود:  

نخود یکی از رایج ترین انواع سبزیجات است و در رژیم غذایی برخی از سالم ترین افراد دنیا گنجانده شده است. نخود بسیار از آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی، مواد مغذی و ویتامین ب6 (از جمله منیزیم ، اسید فولیک، ویتامین ث، کلسیم، روی، فسفر و پتاسیم ) را دارد که مزایای برای سلامتی دارد.
نخود نیز برای سلامت قلب مفید است که خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد و گوارش را بهبود می دهد. مقادیر غذایی در زیر نشان می دهند که چگونه نخود به غذایی مغذی تبدیل شده است.

یک فنجان نخود حاوی مقادیر توصیه شده زیر است:

268 کالری
5 گرم فیبر رژیمی
5 گرم پروتئین
2 گرم چربی
84 % منگنز
71 درصد اسید فولیک
29 % مس
28 % فسفر
% 26 % آهن
17 % روی

خواب خوب و آرام 

نخود غنی از اسید آمینه ، تریپتوفان و سرتونین می باشد که این موارد برای تنظیم خواب مناسب  ضروری است .اگر می خواهید شب آرامی را سپری کنید بهتر است نخود را به صورت روزانه مصرف کنید .

قیمت روز نخود کرمانشاه در بازار 

قیمت روز نخود کرمانشاه  در بازار به صورت نامشخصی بوده و دارای نوساناتی می باشد که می توان به راحتی قیمت آن را از طریقسایت های نعتبر و یا از طریق تماس با دفتر شرکت استعلام نموده و به صورت انبوه خریداری نمایید.البته در تعیین قیمت نخود هر چه کیفیت نخود تولید شده بالاتر باشدقیمت نخود بالاتر می باشد .هر چه نخود ریزتر باشد دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر نخود ها  می باشد .

 

شما به راحتی می توانید نخود با کیفیت را از مراکز خرید و فروش معتبر با قیمت مناسب تری  خریداری نمایید .

 

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله نخود را در بازار ایران به فروش می رساند.
جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

 

کیفیت نخود به چه عواملی بستگی دارد :

سایز بندی نخود
تمیز بودن نخود
منطقه کشت شده

خرید بهترین نخود ایران 

بهترین نوع نخود موجود در بازار ، نخود های تولید مناطق استان کرمانشاه هستند که داری تنوع زیادی می باشندو به صورت فله یا در بسته بندی های 30 کیلویی به بازار عرضه می شوند .
نخود را می توان  یکی ازاصلی ترین حبوبات مورد نیاز مردم دانست .کابردهای متعددو خواص شگفت انگیز نخود باعث محبوبیت ویزه این محصول در بین مردم شده است .
در چند سال اخیر به دلیل شرایط اقلیمی و نیز میزان مصرف بیشتر نخود شاهد واردات نخود از کشورهایی مانند روسیه و ترکیه  نیز می باشیم .

انواع نخود های وارداتی :

نخود روسی 
نخود ترک  در سایز های مختلف
نخود فرنگی روسی

فروش آنلاین نخود

خرید و فروش آنلاین نخود در بازار از قدیم الایام به صورت سنتی در حال انجام بوده است .در سال های اخیر و با گسترشاینترنت و شبکه های اجتماعی فروشندگان این محصول به سمت فناوریهای روز گام برداشتند .البته فروش آنلاین به این معنا نیست که شما تمامی مراحب خرید  خود را از طریق اینتر نت انجام بدهید .خرید و فروش اینتر نتی انواع نخود کرمانشاه به این صورت است که برخی فروشنگان این محصول ،فعالیت خود را در در اینترنت انتشار داده تا به راحتی در دسترس عموم قرار بگیرد .  

اطلاع از لیست روز قیمت نخود در ایران

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین سایر حبوبات را دارید و در صورتی که شرکت ما را انتخاب نموده اید ، خدمات فوق العاده ای را دریافت خواهید کرد.
شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله نخود را در بازار ایران به فروش می رساند.
جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.