شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت امروز عدس سیمپسون کانادایی | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت امروز عدس سیمپسون کانادایی | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت امروز عدس سیمپسون چقدر است؟ پخش عمده عدس کانادایی سیمپسون به چه صورت می باشد؟ مشخصات این محصول چیست؟

خرید و فروش عدس سیمپسون

عدس یکی از قدیمی‌ ترین منابع غذایی شناخته‌ شده بشر است که بیش از ۹۰۰۰ سال قدمت دارد. عدس‌ها انواع مختلفی دارند که از بین آن‌ها می‌توان به عدس سیاه، قرمز، قهوه‌ای، ماش، لپه، دال عدس، عدس ماکاچیادو و عدس سبز فرانسوی اشاره کرد. این حبوبات برای سلامتی بسیار مفید است، سرشار از پروتئین های گیاهی، پتاسیم، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است. عدس از جمله حبوبات خون ساز است و بهترین گزینه برای درمان کم خونی می باشد. عدس ،به دلیل اینکه حاوی مقدار ناچیزی چربی است، منبعی ایده آل از پروتئین است که می‌توان آن را بدون نگرانی از چربی‌های اضافی، مصرف و سلامت قلب را تامین کرد. همچنین عدس، حاوی منیزیم است که در بهبود ماهیچه های قلبی_عروقی موثر است و فشار خون را پایین می آورد. عدس سرشار از فیبر است،که حرکات منظم روده و از رشد باکتری های روده سالم پشتیبانی می کند.

عدس کانادایی سیمپسون

هر ساله ، مقادیر فراوانی عدس از کشور های عمده تولید کننده این محصول وارد کشور می شود. کانادا بزرگترین کشور صادر کننده عدس به شمار می رود. مرغوبترین نوع عدس وارداتی به کشورمان، عدس کانادایی می باشد. یکی از برند های معتبر و با کیفیت عدس کانادایی ، عدس سیمپسون است. عدس سیمپسون از نظر ظاهر شباهت زیادی به عدس ایرانی دارد. این عدس در بازار به دلیل کیفیت بالایی که دارد دارای محبوبیت خاصی است.

عوامل تعیین کننده قیمت عدس

1- مرکزی که از آن خرید می کنید

2- خرید بدون واسطه

3- کیفیت عدس

4- تناژ درخواستی

5- البته نوسانات بازار را نیز مد نظر داشته باشید

قیمت امروز عدس سیمپسون

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

قیمت امروز عدس سیمپسون

انواع برند های عدس کانادایی موجود در بازار

1- عدس ساسکن

2- عدس ایلتا

3- عدس ویکتوریا

4- عدس کانادایی سیمپسون

5- عدس ریچلی

6- عدس اخضر

پخش عمده انواع برند های عدس کانادایی

عدس کانادایی دارای ظاهری یکدست است و ضایعات ندارد. شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله عدس را به صورت عمده در بازار ایران به فروش می رساند.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده انواع عدس کانادایی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس کانادایی سیمپسون و بارگیری و ارسال سریع با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

قیمت امروز عدس کانادایی سیمپسون
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.