شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت امروز عدس ویکتوریا

قیمت امروز عدس ویکتوریا

قیمت امروز عدس ویکتوریا در بازار چند است؟ عدس ویکتوریا محصول کدام کشور است؟ کیفیت عدس ویکتوریا چگونه است؟

عدس کانادائی ویکتوریا

عدس کانادائی در انواع و برندهای مختلفی وارد کشور می شود. این نوع عدس نیز یکی از این برندهای مطرح عدس کانادائی می باشد.این عدس در دو سطح ریز و درشت عرضه می گردد. عدس درشت ویکتوریا سبز رنگ بوده و دانه های درشت تری نسبت به سایر عدس های موجود در بازار دارد. و عدس ریز ویکتوریا از کیفیت بالایی در بازار برخوردار می باشد.

انواع سایز بندی عدس ویکتوریا موجود در بازار

1- عدس ویکتوریا درشت

2- عدس ویکتوریا ریز

لازم است بدانید که عدس ویکتوریا یکی از بهترین برندهای وارداتی از کشور کانادا می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

پخش عمده عدس ویکتوریا

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی و قیمت امروز عدس ویکتوریا را جهت خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار دهند.

تماس با ما

قیمت امروز و عمده عدس ویکتوریا

به علت نوسانات بازار شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز عدس ویکتوریا و سایر محصولات شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. این شرکت با سابقه خرید و فروش در زمینه حبوبات مناسب ترین قیمت عدس ویکتوریا را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین برای سفارش از طریق سایت می توانید با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و با اطمینان خریدی با کیفیت داشته باشید.

شبکه های اجتماعی شرکت

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.