شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت امروز لپه ریز ایرانی

قیمت امروز لپه ریز ایرانی

قیمت امروز لپه ریز ایرانی چند است؟ آیا مراکز عمده پخش لپه را می شناسید؟ انواع لپه موجود در بازار ایران کدامند؟ بهترین لپه متعلق به کجاست؟

لپه ریز ایرانی

به‌طورکلی به دانه‌های جداشده، پوست‌کنده و خشک‌شده حبوبات لپه میگویند. آنچه در کشور ما به‌عنوان لپه شناخته می‌شود و مصرف آن رایج است، لپه‌هایی است که از نوعی نخود با اسم نخود کفتری است. همچنین جالب است بدانید از دانه گیاهان دیگری، چون نخودفرنگی و نخود معمولی نیز لپه تولید می‌شود. مثل حبوبات دیگر ارزش غذایی لپه بسیار بالا است و برای از بین رفتن کم‌خونی، حفظ سلامت دستگاه گوارش، کاهش کلسترول خون و کاهش بیماری‌های قلبی – عروقی توصیه به مصرف لپه شده است. برای تولید لپه از بذر حبوبات، بعد از جداسازی از غلاف‌هایشان در آب خیس می‌شوند تا پوستشان جدا شود. بعد از جدا شدن پوست بذر با فشار‌های مکانیکی به دونیم تقسیم می‌شوند و سپس خشک می‌شوند.

ارزش غذایی لپه

لپه در بین سایر حبوبات از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و می‌تواند جایگزین مناسبی برای گوشت باشد. لپه علاوه بر پروتئین، حاوی نشاسته هم هست. بدین ترتیب هم پروتئین بدن و هم انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. جالب است بدانید که لپه از منابع گیاهی کلسیم نیز هست به طوری که با خوردن ۱۰۰ گرم از آن حداقل ۶۰ میلی‌گرم کلسیم تامین می‌شود، البته این مقدار جذب پایین‌تری دارد، اما برای آن‌هایی که شیرو لبنیات نمی‌خورند یک عادت غذایی مناسب تلقی می‌شود.

مواد و محتویات در هر ۱۰۰ گرم لپه

انرژی ۳۴۰ کیلوکاری
کربوهیدرات ۶۰ گرم
قند ۸ گرم
فیبر ۲۶ گرم
چربی ۱ گرم

قیمت روز لپه درجه یک امساله

قیمت روز لپه درجه یک امساله چقدر است؟ بهترین نوع لپه متعلق به کجاست؟

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد .

شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت .

خرید عمده لپه امساله آذر شهر

اگر شما از خریداران انواع لوبیا، عدس، لپه و … به صورت عمده و قیمت ارزان هستید ، بازرگانی بهیاد تجارت آماده همکاری با شما عزیزان است. لپه امساله مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت بازرگانی شرکت بازرگانی بهاید تجارت پارس موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

پخش عمده لپه

اگر به دنبال لپه با کیفیت هستید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سفارش لپه آذر شهر

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس با ارائه محصولات باکیفیت و درجه یک به صورت عمده می تواند نیاز خریداران را برطرف نماید شما برای ثبت سفارش و همچنین کسب اطلاع از کیفیت محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید مشاوران ما آماده ارائه خدمات و ثبت سفارش شما مشتریان عزیز می باشد.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.