شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت خرید بلغور گندم

قیمت خرید بلغور گندم

قیمت خرید بلغور گندم چند است؟ مراکز معتبر پخش عمده این محصول کدامند؟ از خواص بلغور گندم چه می دانید؟

خرید بلغور گندم

بلغور گندم از دانه سبوس‌دار و شکسته گندم تهیه می‌شود که پیش از بسته‌بندی جوشانده و خشک می‌شود. به همین علت بلغور سریع‌تر از انواع دیگر گندم سبوس‌دار مثل گندم خام و فریکه (دانه شکسته اما نپخته‌ی گندم سبز نوبر) می‌پزد. معمولاً قیمت بلغور از این سه نوع کمتر است.

تفاوت بلغور گندم با گندم نیم کوفته

اساساً بلغور گندم و گندم نیم‌کوفته یک محصول هستند ولی یک تفاوت مهم دارند: بلغور طی فرآیند تهیه و فرآوری جوشانده می‌شود. این مرحله باعث زودپز بودن بلغور و عمر نگهداری طولانی‌تر آن می‌شود.

قیمت روز بلغور گندم

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان غلات و انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. جهت خرید کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. اطلاعات تکمیلی و قیمت روزمحصول مورد نظر جهت خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما

مواد مغذی و فواید بلغور گندم

یک پیمانه بلغور گندم پخته‌شده 151 کالری، 0.4 گرم چربی همراه با اسیدهای چرب سالم امگا 3 و امگا 6، 8.2 گرم فیبر غذایی (29 درصد از مقدار روزانه پیشنهادی) و 5.6 گرم پروتئین دارد. بلغور گندم یک خوراکی طبیعی بدون کلسترول است و مقدار قابل‌توجهی منگنز دارد؛ منگنز از مواد معدنی کمیاب و اساسی است که نقش مهمی در متابولیسم، تولیدمثل و پاسخ‌های ایمنی ایفا می‌کند.

بلغور گندم به‌عنوان یک غله سبوس‌دار به‌طور طبیعی غنی از فیبر، کم‌چربی و یک جزء غذایی کم‌کالری برای افراد گیاهخوار است. اما ازآنجاکه این بلغور از دانه گندم تهیه می‌شود برای افرادی که رژیم غذایی بدون گلوتن دارند مناسب نیست.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.