شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت دال عدس ملو در آذر 1400

قیمت دال عدس ملو در آذر 1400

قیمت دال عدس ملو تولید امسال چند است؟ مراکز معتبر پخش عمده این محصول را بشناسید. خصوصیات دال عدس کانادایی ملو چیست؟

دال عدس چیست؟

اصل کلمه دال ریشه در زبان هندی دارد و در هندوستان برای حبوبات به صورت دو نیم شده مورد استفاده قرار میگیرد. پس اگر حبوباتی مانند عدس قرمز،ماش سیاه و نخود را به صورت دو نیم شده دربیاورند برای نام گذاری آن از دال استفاده میکنند.

عدس_قهوه_ای_دال_عدس

لازم است بدانید عدس قهوه ای را بعد از پوست کندن (تبدیل به عدس قرمز میشود) به دو صورت دانه کامل(football red lentil) و یا دو نیم شده (دال عدس) مورد استفاده قرار میدهند.

خواص دال عدس

یکی از مهم ترین خواص این گیاه تقویت دستگاه گوارش است و همچنین به عملکرد بهتر معده و روده کمک می کند و سبب تحریک اشتها نیز می شود . دال عدس در درمان درد های مفاصل و اسخوان ها موثر است . دال عدس دارای میزان زیادی پروتئین ، کلسیم  ، اسید آمینه ، فسفر و آهن است .همچینن دال عدس در درمان درد های مفاصل و استخوان ها بسیار موثر است .از ویتامین های موجود دال عدس می توان به ویتامین های گروه ” آ ” و ” ب ” اشاره کرد .

پخش عمده دال عدس

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان انواع دال عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی به همراه قیمت روز این محصول را در اختیار شما قرار دهند.

انواع دال عدس موجود در بازار

در ایران دو نوع دال عدس موجود می باشد:

۱) دال عدس ایرانی

۲) دال عدس وارداتی

دال عدس نسبت به عدس سبز میزان مصرف کمتری دارد. اما همین میزان هم در کشور قابل تامین نیست به همین دلیل سالانه مقدار زیادی دال عدس از کشور کانادا با برند دال عدس کانادایی ملو وارد کشور می شود . دال عدس عمدتا در تهیه انواع خوراک و انواع سوپ ها استفاده می شود.

شبکه های اجتماعی ما

برای اطلاع از قیمت روز دال عدس ملو عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.