شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت دال عدس مهر 1400

قیمت دال عدس مهر 1400

قیمت دال عدس در بازار ایران چقدر است؟آیا از کیفیت و میزان مرغوبیت دال عدس اطلاع دارید؟ دال عدس با چه برندهائی به بازر عرضه می شود؟ دال عدس دانه هایی کوچک تر از عدس معمولی دارد که به رنگ قرمز هستند. طعم آن طعمی شبیه به گوجه فرنگی است.

یکی از مهمترین خواص این گیاه تقویت دستگاه گوارش است. دال عدس به عملکرد بهتر روده و معده کمک کرده و سبب تحریک اشتها نیز می شود. به علاوه باعث بهبود جریان خون شده و ازلخته شدن خون پیشگیری می کند.

دال عدس در درمان درد های مفاصل و استخوان ها موثر است. سالمندان و افرادی که دچار مشکل آرتروز هستند بهتر است از دال عدس به عنوان یک خوراکی دارویی برای درمان استفاده کنند.

آیا میخواهید از قیمت روزانه این محصول مطلع شوید؟

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، دال عدس کانادائی ملو و برند 777 و دال عدس های ترک را در کیسه های 15 کیلو گرمی در سطح بازار ایران به فروش می رساند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

خواص و فواید عدس قرمز یا دال عدس برای سلامتی و زنان باردار + عوارض

این ماده ی غذایی به کاهش وزن کمک می کند ، و به خاطر وجود مقدار زیادی فیبر برای بهبود کارکرددستگاه گوارش نیز بسیار مفید است. مصرفعدس قرمز برای بیماران دیابتی نیز مفید است ، زیرا می تواند نوسانات گلوکز را در خون تنظیم کند. عدس قرمز به اندازه ی قابل توجهی غنی از پروتئین و مواد معدنی است که می توانند به بهبود عملکرد دستگاه های مختلف بدن کمک کنند. به همین دلیل نیز ، مصرف این ماده ی غذایی برای استخوان ها ، دندان ها ، و قوه ی بینایی بسیار مفید است. عدس قرمز به خاطر خواص ضد سرطانی اش خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد و برای کاهش خطر ابتلا سرطان های روده ، روده ی بزرگ ، ریه ، و سینه بسیار مفید است. به علاوه ، عدس قرمز به خاطر محتویات آنتی اکسیدانی اش ، برای تقویت دستگاه ایمنی بدن بسیار مفید است ، و می تواند به پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری ها و عفونت ها کمک کند.

ارزش غذایی عدس قرمز

با مصرف 100 گرم عدس قرمز 116 کالری وارد بدن تان می شود. این میزان عدس مجموعا دارای 0.4 گرم چربی است که از 0.1 گرم چربی اشباع شده ، 0.2 گرم چربی چند اشباع نشده ، و 0.1 چربی تک اشباع نشده تشکیل شده است. این ویژگی عدس قرمز برای آدم هایی که مراقب وزن شان هستند و می خواهند غذاهای کم چرب مصرف کنند ، فایده ی ویژه ای به همراه دارد. عدس قرمز کلسترول ندارد. این ماده ی غذایی حاوی 2 میلی گرم سدیم و 369 میلی گرم پتاسیم است. 100 گرم عدس قرمز مجموعا دارای 20 گرم کربوهیدرات است که از 8 گرم فیبر غذایی و 1.8 گرم قند تشکیل شده است.

این ماده ی غذایی حاوی 9 گرم پروتئین نیز هست. به علاوه ، عدس قرمز 2 درصد از نیاز روزانه ی توصیه شده ی برای ویتامین C ، درصد آهن ، 1 درصد کلسیم ، 10 درصد ویتامین B6 و 9 درصد منیزیوم را برای بدن تامین می کند.

فروش عمده دال عدس کانادائی :

دال عدس یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران می باشد که در استان های جنوبی مصرف بیشتری دارد.با توجه به کاهش تولید و کشت این محصول در سال های اخیر دولت مجبور به واردات دال عدس و همچنین عدس سبز شده است.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، عدس کانادائی را از بندر به سراسر کشور ارسال می نماید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.