شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت دال عدس 777 کانادایی | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت دال عدس 777 کانادایی | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت دال عدس 777 در بازار امروز چقدر است؟ پخش عمده دال عدس توسط چه شرکت هائی صورت می گیرد؟ مشخصات این محصول چیست؟

خرید عمده دال عدس

دال عدس از عدس قهوه ای به دست می آید و به طور کلی این محصول پس از پوست گیری و سپس دو نیم کردن عدس قهوه ای به دست می آید. محصول نهائی عدس نیم دانه نارنجی رنگی است که در اصطلاح به آن دال عدس گفته می شود. دال عدس طعمی مشابه با طعم گوجه فرنگی دارد .

دال عدس کانادایی

محصول دال عدس در کشور خودمان هم کشت می شود. اما معمولا دال عدس ایرانی بار یکدست و تمیزی نیست با این وجود طعم خوب آن را نباید نادیده گرفت. از طرفی تمیزی و یکدستی محصول دال عدس کانادایی باعث تقاضای بالایی برای آن شده است. دال عدس نسبت به عدس سبز میزان مصرف کمتری دارد. ولی همین میزان مصرف هم در کشور قابل تامین نیست به همین دلیل مقدار زیادی دال عدس از کشور کانادا با برندهای مختلف وارد می شود. دال عدس کانادایی 777 یکی از معروف ترین این حبوبات می باشد. دال عدس عمدتا در تهیه انواع خوراک و انواع سوپ ها استفاده می شود.

قیمت روز و عمده دال عدس 777

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان دال عدس 777 و دیگر انواع حبوبات درجه یک، می باشد. تنها کافیست از طریق شماره تلفن های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما ، اطلاعات تکمیلی به همراه قیمت روز این محصول را در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت روز دال عدس 777 کانادایی

دال عدس ایرانی بخریم یا کانادایی؟

به طور کلی تصمیم گیری در این مورد بر عهده هر شخص است. خریدار، اولویت های خاص خودش را در هنگام خرید محصول در نظر می گیرد. ما لازم است که در هنگام خرید دال عدس به این نکات توجه شود:

1- سطح کیفیت

2- قیمت نهائی در بازار

3- تمیزی و یکدست بودن

4- رنگ و طعم

5- اندازه دانه های محصول

پخش عمده دال عدس 777

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده دال عدس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش این محصول و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های تلفن های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

قیمت دال عدس 777

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.