شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز دال عدس 777 در آذر 1400

قیمت روز دال عدس 777 در آذر 1400

قیمت روز دال عدس 777 چند است؟دال عدس کانادایی توسط کدام شرکت ها توزیع می شود؟خصوصیات این نوع دال عدس چیست؟

خرید عمده دال عدس

دال عدس از عدس قرمز به دست می آید به این صورت که پس از پوست گیری عدس را به دو نیم تقسیم می کنند که حاصل آن عدس نیم دانه نارتجی رنگی است که در اصطلاح به آن دال عدس گفته می شود . دال عدس طعمی مشابه با طعم گوجه فرنگی دارد .

عدس قرمز که در هندوستان با نام ماسور دال شناخته می شود و  در ایران  نیز به دال عدس شهرت دارد ، نسبت به عدس سبز شیرین تر است و به زمان پخت کوتاه تری هم نیاز خواهد داشت.

معرفی برندهای دال عدس کانادایی

دال عدس یکی از انواع خاواده عدسها می باشد که البته تفاوت های عمده ای با عدس های رایج دارد. از جمله این تفاوت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- سایز دانه ها

2- روش پخت

3- رنگ

4- طعم و عطر

در بازار ایران انواع عدس وارداتی و بخصوص عدس کانادایی موجود می باشد. در مورد این نوع عدس معمولا دو برند دال عدس ملو و دال عدس 777 عرضه می شود.

پخش کننده عمده دال عدس 777

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان دال عدس 777 و دیگر انواع حبوبات درجه یک، می باشد. تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی به همراه قیمت روز این محصول را در اختیار شما قرار دهند.

پخش عمده دال عدس 777
تماس با ما

قیمت روز و عمده دال عدس 777

در ایران دو نوع دال عدس موجود می باشد:

۱) دال عدس ایرانی

۲) دال عدس وارداتی

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پخش کننده انواع حبوبات و منجمله عدس و دال عدس 777 بهترین و با کیفیت ترین دال عدس 777 موجود در بازار ایران را به فروش می رساند.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده دال عدس 777 با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش این محصول و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.