شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز عدس ویکتوریا در بازر امروز | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت روز عدس ویکتوریا در بازر امروز | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت روز عدس ویکتوریا در بازر امروزچقدر است؟ پخش عمده این محصول توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ مشخصات و ویژگی های عدس کانادایی ویکتوریا چیست؟

خرید و فروش عدس

عدس یکی از حبوباتی است که هم کشورمان و هم در سایر نقاط جهان مصرف بسیار بالایی داشته و از حبوبات مهم در سبد غذائی خانواده ها به شمار می رود. در بازار حبوبات ایران هم نمونه وارداتی و هم نمونه تولید داخلی عدس سبز موجود می باشد. کشت و تولید عدس سبز در شهر های اردبیل ، لرستان ، کرمانشاه و ایلام و به صورت محدود صورت می گیرد. اما این میزان از تولید پاسخگوی تقاضای داخلی این محصول نیست. تولیدات داخلی عدس تنها پاسخگوی ۱۵ الی ۲۰ درصد نیاز مصرفی کشور است. از این رو همه ساله حجم بسیار زیادی عدس از کشور های مختلفی به کشور وارد می شود. بخش بزرگی از نیاز کشور به این حبوبات از کانادا، روسیه، قرقیزستان و چند کشور دیگر تامین می شود. در این میان عدس کانادایی مشخصات و کیفیت ویژه و بسیار بهتری را نسبت به سایر عدس های وارداتی دارد.

برند های عدس کانادایی موجود در بازار

عدس کانادایی در بازار ایران با برندهای مختلفی یافت می شود که عدس ویکتوریا یک از معروف ترین و مرغوب ترین آنهاست.

1- عدس ساسکن با دانه های درشت و دانه های ریز با رنگ سبز
2- عدس سیمپسون با دانه های درشت و رنگ سبز
3- عدس ایلتا با دانه های درشت و رنگ سبز
4- عدس ریچلی با دانه های متوسط
5- عدس ویکتوریا با دانه های درشت و ریز با رنگ سبز

فروش عمده عدس کانادایی ویکتوریا

این عدس یکی از بهترین برندهای وارداتی از کشور کانادا می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. عدس درشت ویکتوریا سبز رنگ بوده و دانه های درشت تری نسبت به سایر عدس های موجود در بازار دارد. و عدس ریز ویکتوریا از کیفیت بالایی در بازار برخوردار می باشد. جهت خرید عمده و همچنین خرید کانتینری این محصول با ما در تماس باشید. همچنین جهت دریافت نمونه محصول و بررسی بیشتر کیفیت می توانید درخواست خودر را به همکاران واحد فروش اطلاع دهید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

عوامل تعیین کننده قیمت نهائی عدس

1- مرکزی که از آن خرید می کنید

2- خرید بدون واسطه

3- کیفیت عدس

4- تناژ درخواستی

5- البته نوسانات بازار را نیز مد نظر داشته باشید

خرید و فروش اینترنتی عدس امروزه جایگزین بسیاری از شیوه های سنتی شده است. بهترین راه برای خرید این محصول، مراجعه به شرکت های فعال و عمده در زمینه حبوبات می باشد. جهت خرید کانتینری عدس کانادایی ویکتوریا با ما در تماس باشید.

قیمت روز و عمده عدس ویکتوریا

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش اطلاعات تکمیلی و قیمت عدس کانادایی ویکتوریا را برای خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار می دهند.

ویژگی های بارز عدس ویکتوریا

1- دانه های یکدست و متوسط

2- رنگ سبز مطلوب

3- خوش پخت بودن

4- طعم و مزه فوق العاده آن

مقایسه عدس ایرانی و خارجی

عدس موجود در بازار ایران شامل انواع مختلفی است عدس کانادایی، روس، قزاق و ایرانی. مهم ترین ویژگی عدس ایرانی کیفیت طعم و پخت آن است که از لحاظ خوشمزگی قابل مقایسه با دیگر عدس ها نیست و بهترین نوع عدس ایرانی، عدس اردبیل است.

اما عدس های خارجی هر یک ویژگی های خود را دارند. عدس های کانادایی و روسی معمولا درشت تر و یک دست هستند و همچنین رنگ و ظاهر بهتری دارند. عدس قزاق معمولا ریز تر است و کیفیت آن نسبت به برند های دیگر خارجی پائین تر است.

پخش عمده عدس کانادایی ویکتوریا

در گذشته خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت میگرفت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات از طریق بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی باز می گردد.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت نیز در همین راستا از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش محصولات خود سود می برد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات فعالیت دارد. از آنجایی که عدس یکی از حبوبات پر مصرف در کشور محسوب می شود، خرید عمده این محصول توسط مراکز مختلفی مانند مراکز رفاهی، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا انجام می‌پذیرد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. عدس کانادایی ویکتوریا مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده انواع عدس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس ویکتوریا با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

بازرگانی بهیاد تجارت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.