شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز عدس ویکتوریا | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت روز عدس ویکتوریا | بازرگانی بهیاد تجارت

قیمت روز عدس ویکتوریا کانادایی چقدر است؟ این عدس توسط کدام شرکت ها عرضه می شود؟ ویژگی های این محصول چیست؟

خرید و فروش عدس کانادایی ویکتوریا

یکی از حبوبات محبوبی که تقاضای بسیار بالائی برای آن وجود دارد عدس می باشد. محصول عدس هم تولید داخلی دارد و هم از کشور های دیگر وارد میشود. با توجه به اینکه، میزان تولید عدس داخلی پاسخگوی نیاز داخلی نیست و نمی تواند نیاز بازار را تامین کند از این رو عدس از کشورهای دیگر وارد می شود. عدس ایرانی معمولا در استان های کرمانشاه، لرستان، ایلام و اردبیل کشت و برداشت می شود. اما عدس های وارداتی معمولا از کشور های عمده تولید کننده ای مثل روسیه و کانادا وارد کشور می شود.

عدس کانادایی ویکتوریا

محصول عدس کانادائی در انواع و برندهای مختلفی وارد کشور می شود. عدس ویکتوریا نیز یکی از این برندهای مطرح عدس کانادائی می باشد.این عدس در دو سطح ریز و درشت عرضه می گردد. عدس درشت ویکتوریا سبز رنگ بوده و دانه های درشت تری نسبت به سایر عدس های موجود در بازار دارد. و عدس ریز ویکتوریا از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت روز عدس ویکتوریا

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی و قیمت روز عدس ویکتوریا را جهت خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار دهند.

قیمت روز عدس کانادایی ویکتوریا

انواع سایز بندی عدس ویکتوریا موجود در بازار

1- عدس درشت ویکتوریا

2- عدس ریز ویکتوریا

لازم است بدانید که عدس ویکتوریا یکی از بهترین برندهای وارداتی از کشور کانادا می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

پخش عمده عدس ویکتوریا

به علت نوسانات بازار شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز عدس ویکتوریا و سایر محصولات شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. این شرکت با سابقه درخشان خرید و فروش عمده در زمینه حبوبات، مناسب ترین قیمت عدس ویکتوریا را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین برای سفارش از طریق سایت می توانید با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و محصولی با کیفیت بالا را خرید نمائید.

شبکه های اجتماعی شرکت

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.