شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز لوبیا چیتی خمین

قیمت روز لوبیا چیتی خمین

قیمت امروز لوبیا چیتی در بازار چقدر است؟ تفاوت لوبیا چیتی بوجار با دستچین در چیست؟ آیا از خواص لوبیا چیتی اطلاعی دارید؟

قیمت روز لوبیا چیتی

لوبیا چیتی، جزو حبوبات خوش‌طعم و بی‌نظیر است. از این لوبیای خوش‌مزه و پرفایده می‌توان در انواع غذاها و سالادها استفاده کرد. لوبیا چیتی از استان های مرکزی و اصفهان و لرستان کشت می شود.بهترین لوبیا چیتی در شهر خمین کشت می شود. این لوبیا به صورت بوجاری و دستچین به بازار ارائه می شود.

چگونگی تشخیص لوبیا چیتی بوجار و دستچین

تفاوت لوبیا چیتی بوجار با لوبیا چیتی دستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا چیتی بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا چیتی دستچین خواهد داشت.

انواع لوبیا چیتی موجود در بازار

1- لوبیا چیتی خمین

2- لوبیا چیتی اقلید

3- لوبیا چیتی ازنا

4- لوبیا چیتی زنجان

5- لوبیا چیتی سراب

خرید تضمینی به همراه کیفیت عالی

مجموعه ی ما از جمله شرکت هایی است که انواع مختلف لوبیا چیتی را به صورت تضمینی و به شرط کیفیت، به فروش می رساند . کیفیت انواع لوبیا چیتی وارداتی و داخلی با یکدیگر متفاوت می باشد.شرکت بهیاد تجارت آمادگی انجام سفارش شما به هر نحو و شکلی را دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تماس با ما

پخش عمده لوبیا چیتی خمین

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا چیتی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا چیتی با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.