شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز لوبیا کشاورزی بهیاد تجارت

قیمت روز لوبیا کشاورزی بهیاد تجارت

قیمت روز لوبیا کشاورزی در آذر 1400 چقدر است؟ پخش عمده لوبیا کشاورزی به چه صورت است؟ مشخصات این محصول به چه صورت است؟

خرید لوبیا کشاورزی

لوبیا کشاورزی یا لوبیا رشتی گونه ای از لوبیاست که در استان های شمالی ایران به ویژه استان گیلان و همچنین در زنجان  کشت میشود. لوبیا کشاورزی داری خواص زیاد و رنگ شیری بوده و دارای یک چشم در وسط است.

لوبیای کشاورزی جایگزین بسیار عالی لوبیا چیتی و قرمز در خورشت سبزی بوده و از مقوی ترین انوع لوبیا به شمار میرود.

تفاوت لوبیا کشاورزی و قمی و لوبیا قرمز

لوبیا قرمز قمی گونه ای از لوبیاهاست که در استان قم کشت می شود ولی به دلیل طعم مطلوبی که دارد در سایر استان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند . برای آشنایی بیشتر عزیزان با این نوع از لوبیا به مقایسه لوبیا قمی با لوبیا کشاورزی می پردازم :

1- ظاهر : از نظر رنگ هر دو دارای رنگ به اصطلاح پیازی هستند و تفاوت اصلی این دو نوع لوبیا با لوبیا قرمز جگری در رنگ  است .

۲- سایز : لوبیا قرمز قمی نسبت به لوبیا کشاورزی دانه های کوچک تری دارد .

۳- قیمت : به طور خیلی جزئی قیمت لوبیا قمی از لوبیا کشاورزی ارزان تر است .

۴- طعم : لوبیا قمی و لوبیا کشاورزی نسبت به لوبیا قرمز جگری طعم مطلوب تری دارند .

قیمت روز لوبیا کشاورزی

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز کشاورزی را در بازار ایران به فروش می رساند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

قیمت روز لوبیا کشاورزی

خواص لوبیا کشاورزی

یکی از انواع خوش پخت ترین لوبیا هایی که زمان پخت آن بسیار اندک می باشد، لوبیا کشاورزی است. لوبیا کشاورزی نام دانه ای پر خاصیت و خوراکی از دسته حبوبات می باشد. همانطور که از نام این لوبیا پیداست بیشتر در مناطق شمالی به ویژه رشت و گیلان کاشت می شود به همین خاطر به لوبیا رشتی معروف است. نام دیگر لوبیا کشاورزی لوبیا رشتی است. لوبیا رشتی به صورت گیاهی علفی و یکساله رشد می کند. از طریق بذر در فصل بهار تکثیر می شود. رشد سریعی دارد طوری که پس از 4 تا 6 ماه قابل برداشت می باشد. دانه لوبیا در درون غلاف سبز و بنفشی قرار دارد که در هر غلاف 3 تا 6 عدد دانه لوبیا قرار دارد. این نوع لوبیا برای رشد به آفتاب کامل، دمای مناسب و آبیاری نیاز دارد. به صورت بوته ای رشد می کند. برگهای سبز رنگی دارد. گلهای کوچک زیبایی دارد.

پخش عمده لوبیا کشاورزی

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده لوبیا کشاورزی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا کشاورزی با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی ما

برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

قیمت روز لوبیا کشاورزی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.