شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و خرید عمده عدس آبان 1400

قیمت روز و خرید عمده عدس آبان 1400

قیمت روز عدس در بازار امروز؟ بهترین نوع عدس موجود در بازار کدام است؟

در حال حاضر خرید عمده عدس آن هم از شرکت های تامین کننده بزرگ این محصول قیمت مناسب تری دارد. شرکت بهیاد تجارت یکی از شرکت های بزرگ تامین کننده این محصول می باشد.

یکی از کلیدی ترین موارد در هنگام خرید عدس مرغوب و با کیفیت این است که بتوانید محصول مورد نظر خود را از بازار های اصلی خرید و فروش عدس تهیه نمائید و ما در این زمینه از بهترین ها هستیم. ما انواع عدس مرغوب و با کیفیت را در سریعترین زمان ممکن برای شما مهیا نموده و در دسترس قرار می دهیم.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین سایر حبوبات را دارید و در صورتی که شرکت ما را انتخاب نموده اید ، خدمات فوق العاده ای را دریافت خواهید کرد.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله عدس را در بازار ایران به فروش می رساند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

ویژگی های عدس مرغوب؟

باید توجه داشت که قیمت خرید و فروش هر محصول یکی از عوامل کلیدی و مهم در هنگام سفارش بوده و برای حفظ قدرت رقابت با سایر رقبا از عوامل تعیین کننده می باشد. لذا خرید از تامین کننده دست اول و با قیمت مناسب بسیار با اهمیت می باشد. و ما در این زمینه تمام تلاش خود و همکاران را به کار بسته ایم تا بتوانیم با کیفیت ترین محصول عدس مرغوب را با قیمت رقابتی در اختیار شما خریداران محترم قرار دهیم.

از طرفی در تعیین قیمت هر محصول از جمله عدس پارامتر های مختلفی دخیل بوده که قیمت نهائی محصول را مشخص می نمایند و لذا خریداران محترم باید به این عوامل توجه نموده و هنگام خرید از شرکت های مختلف به این عوامل توجه نموده تا بتوانند با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب و روز آن تهیه نمایند.

بهترین نوع عدس ؟

بهترین نوع عدس ایرانی مرغوب، در غرب و شمال غرب کشور در خاکی حاصلخیز کشت می شود و برای استفاده ایرانیان وارد بازار مصرف می گردد.

به دلیل مصرف بالای این محصول، تولیدات داخلی پاسخگوی نیاز جامعه نیست و واردات ضرورت می یابد.

مشخصات عدس ایرانی

مشخصات عدس ایرانی عدس ایرانی در دو نوع دیم و آبی کشت می شود.

به طور کلی عدس در اردبیل، لرستان، ایلام، آذربایجان غربی و … کشت می گردد.

مناطق ذکر شده به دلیل آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز جهت تولید بهترین نوع عدس، در شمار بهترین مکان ها هستند.

بنابراین بطور کلی می توان گفت که غرب و شمال غرب کشور قطب تولید عدس سبز ایرانی است.

عدس ایرانی، طعم و مزه بسیار عالی دارد البته ظاهر آن خیلی تمیز و یکدست نیست که در عدس آبی این ظاهر مناسب تر می باشد.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله عدس را برای خریداران محترم فراهم نموده و به فروش می رساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.