شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده انواع عدس

قیمت روز و عمده انواع عدس

قیمت خرید و فروش عدس را ازکجا بدست بیاوریم ؟ مراکز معتبر خرید عدس کدامند؟ انواع عدس موجود در بازار کدامند؟ خواص عدس چیست؟

خرید عدس

عدس با نام علمی Lens culinaris از قدیمی ترین منابع غذایی گیاهی بشر است و عمر آن به قدمت تاریخ کشاورزی است. عدس یکی از حبوبات است که از قدیم الایام در اکثر نقاط دنیا کشت می شده است. گیاه شناسان اعتقاد دارند که عدس حتی قبل از تاریخ نیز وجود داشته است. عدس منبع غنی پروتئین و ویتامین های گروه B می باشد و در بین گیاهان فقط سویا بیشتر از عدس پروتئین دارد. عدس دو نوع است. عدس رسمی که دانه آن گرد و نسبتاً درشت است و رنگ آن سبز مایل به زرد است. عدس ریز یا عدس قرمز که دانه های آن ریز و به رنگ قرمز می باشد.

انواع عدس

عدس دو نوع است، عدس سبز که ریز و درشت دارد و عدس قرمز که آن را لپه می کنند و به نام «دال» معروف است. بهترین نوع عدس آن است که سفید، پهن و زودپز باشد و اگر در آب خیس نمایند، سیاه نشود. همانطور که گفته شد عدس های درشت تر ابتدا در کشور های ایران و ترکیه و … به وجود آمده اند. عدس کانادایی پر فروش ترین نوع عدس در ایران است.

1- عدس کانادائی ساسکن

2- عدس کانادائی ویکتوریا

3- عدس روس

4- عدس قزاق

5- عدس ریچلی

6- عدس سیمپسون

7- عدس ایلتا

خواص تغذیه ای و درمانی عدس

عدس ،سرشار از مواد مفید به ویژه پروتئین و اسیدآمینه های مختلف غنی میباشد.کم کالری و کم چربی بوده و کلسترول ندارد .عدس دارای خواص مختلف مانند پیشگیری از دیابت،بهبود وضعیت سلامت دستگاه گوارش،کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی ،بهبود وضعیت سلامتی در دوران بارداری ،حفظ سلامت پوست ،حفظ سلامت مغز دارد برای مثال منیزیوم درحفظ سلامت تمام عملکردهای بدن به ویژه عملکرد رگهای عصبی و سلولهای مغزی نقش مهم بازی میکند.

پخش عمده انوع عدس

مجموعه ما انواع عدس را به صورت تضمینی و به شرط باکیفیت بودن و قیمت مناسب و با کمترین زمان به سراسر کشور ارسال می کند.

شما عزیزان می توانید ازطریق شماره های موجود در سایت شرکت یا کانال تلگرامی با ما در ارتباط باشید.

قیمت روز و عمده عدس

مجموعه ما انواع عدس را به صورت تضمینی وبه شرط با کیفیت بودن و قیمت مناسب و با کمترین زمان به سراسر کشور ارسال می کند.

به علت نوسانات بازار شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز انواع عدس و سایر محصولات شرکت بازرگانی بهیاد تجارت کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

بازرگانی بهیاد تجارت با پخش عمده انواع عدس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس و سایر حبوبات و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.