شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده جو پرک

قیمت روز و عمده جو پرک

آیا از قیمت روز و عمده جو پرک اطلاع دارید؟ آیا با مرکز پخش عمده جو پرک آشنا هستید؟ نحوه سفارش و خرید از این مراکز به چه صورت می باشد؟

جو پرک

همان‌گونه که می‌دانیم، جوی دو سر یکی از انواع بسیار مغذی در میان غلات و حبوبات است که دارای خواص بسیار گسترده ای است. ممکن است این سوال برای اشخاص پیش بیاید که تفاوت جوی دو سر و جو پرک چیست ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که جو دوسر دارای یک پوسته بسیار سفت است که در صورت برداشته شدن این غلاف و سپس بخارپز کردن و عبور از زیر غلطک، جو پرک به وجود می آید.

خواص جو پرک

جو پرک سرشار از آنتی‌ اکسیدان

جو دوسر پرک مملو از آنتی‌اکسیدان است که برای حفظ سلامتی بدن بسیار مفید هستند. آنتی‌اکسیدان‌ها برای هر رژیم غذایی سالمی ضروری هستند. آن‌ها از بدن در برابر مولکول‌های مضری به نام رادیکال‌های آزاد  محافظت می‌کنند. این آنتی‌اکسیدان‌ها حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیاری هستند (مانند ویتامین E و C و سلنیوم معدنی). 

اکسیدان‌ها توسط بدن برای مبارزه با میکروب‌ها و ویروس‌های مضر تولید می‌شوند؛ اما اگر بدن از اکسیدان‌ها پُر شود، آن‌ها به سلول‌هایتان حمله خواهند کرد. آنتی‌اکسیدان‌ها جلوی این فرایند را خواهند گرفت و از سلول‌ها در برابر آسیب حفاظت خواهند کرد

جو پرک و فشارخون

از سویی دیگر مصرف جو دوسر در پایین آوردن فشار خون مؤثر بوده و احتمال سکته‌های قلبی و مغزی را کاهش داده و در بهبود کارآیی قلب بسیار مفید است .

خرید جو پرک

جو پرک (جوی که دو سر ان پرک شده است)

جو پرک در بازار به صورت خرد و درشت وجود دارد. جو دو سر پرک در بسته بندی های مختلف با برند ایرانی و خارجی خریداری می شود.

تولید جو دوسر پرک

جو پرک در طی فرایند مختلفی تولید می شود که به ان پرداخته می شود.

مراحل زیر را طی و بعد وارد بازار می شود.

  • پوست کندن

ابتدا بعد از پاک کردن جو دو سر پوسته (سبوس ) ان را می گیرند.

  • بلغور کردن

بلغور کردن یا دو نیم کردن دانه های جو دو سر

  • پرک کردن

بعد از دونیم شدن جوهای دو سر از وسط ان را خرد می کنند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

پخش عمده جو پرک

اگر به دنبال جو پرک با کیفیت هستید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سفارش جو پرک

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس با ارائه محصولات باکیفیت و درجه یک به صورت عمده می تواند نیاز خریداران را برطرف نماید شما برای ثبت سفارش و همچنین کسب اطلاع از کیفیت محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید مشاوران ما آماده ارائه خدمات و ثبت سفارش شما مشتریان عزیز می باشد.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.