شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده ذرت تیبا سبز

قیمت روز و عمده ذرت تیبا سبز

قیمت ذرت تیبا سبز در بازار چقدر است؟ آیا از کیفیت و میزان مرغوبیت ذرت تیبا سبز اطلاع دارید؟ آیا انواع ذرت تیبا سبز را می شناسید؟ ذرت تیبا سبز در بسته های چند کیلویی به بازار عرضه می شود؟

خرید و قیمت ذرت تیبا سبز

یکی از بهترین ذرت ها برای بسته بندی ذرت تیبا سبز می باشد. که دارای طعم و تردی بسیار خوبی است. همانطور که از نام این محصول مشخص است ذرت تیبا سبز در بسته بندی های سبز رنگ ۳۰ کیلو گرمی به بازار عرضه می شود. حجم باز شدگی ذرت تیبا سبز نسبت به ذرت تیبا سفید بیشتر است. ذرت تیبا سبز از پرفروش ترین نوع ذرت تیبا به شمار می آید.

تیبا سبز در بسته بندی‎های ۳۰ کیلوگرمی در کیسه‎های چند لایه با کیفیت بالا و رنگ‎بندی مناسب برنگ سبز عرضه می‎گردد. دارای حجم باز شدگی زیاد که این میزان در مقایسه با تیبا سفید بیشتر است. بهترین نوع ذرت برای کارخانجات و شرکت‎های بسته بندی و پخت در ماکرو ویو با طعم و تردی دلچسب و همچنین مورد مصرف در دستگاه‎های مختلف  اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در فروشگاه‎ها و سینما‎ها و … است.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده ذرت تیبا سبز با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش ذرت تیبا سبز با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

پخش عمده ذرت تیبا سبز

مرغوبیت ذرت بستگی به میزان رطوبت و حجم باز شدگی آن دارد. همچنین ذرت خوب دارای طعم خوبی نیز می باشد. اگر به دنبال ذرتی هستید که طعم خوبی داشته باشد ذرت تیبا سبز گزینه مناسبی برای خرید شما خواهد بود.

ذرت تیبا چند نوع است؟

ذرت تیبا توپی

ذرت تیبا طلایی

ذرت تیبا سفید

ذرت تیبا سبز

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات و غلات از جمله ذرت تیبا سبز را در بازار ایران به فروش می رساند.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.