شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده عدس روس

قیمت روز و عمده عدس روس

قیمت روز و عمده عدس روس؟ خرید عمده عدس روس درجه یک در سال جاری؟

عدس روس نو همان عدس روسیه می باشد که در کشور ما دارای طرفداران بالایی می باشد و از آنجایی که عدس خود از حبوبات محبوب ایرانیان است فروش آن بالا است و از آنجایی که عدس روس دارای کیفیت بالایی می باشد می توان گفت بعد از عدس کانادایی انتخاب بعدی به شمار می رود.

این عدس دانه های درشت و سبز رنگ که به اندازه عدس کاندائی خیلی توپر نیستند و این طور به نظر می آید که انگار رطوبت خود را از دست داده اند و برخی از این عدس ها هم چروک بیشتری دارند.

یکی دیگر از ویژگی های این عدس این است که رنگ دانه ها متمایل به سیاه رنگ هستند.

قیمت روز و عمده عدس روس

عدس روسی در دو نوع درشت و ریز (پلویی و آشی) موجود می باشد. عدس روسی مرغوب ترین نوع عدس بعد از عدس کانادایی است. عدس روسی جزء حبوبات پرمصرف است و بخش زیادی از نیاز بازار را تامین میکند. به همین علت واردات از کشورهای روسیه و کانادا هم صورت می گیرد.

به دلیل رشد فزاینده استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی دسترسی به اطلاعات به روز امری آسان می باشد. شرکت بهیاد تجارت پارس در این امر نیز پیشرو می باشد و لذا به درخواست شما مشتریان عزیز شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس روزانه قیمت روز محصولات و موجودی هر محصول را در کانال تلگرامی خود قرار می دهد.

قیمت عمده عدس روس

بازرگانی بهیاد تجارت با پخش عمده عدس روس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس روس با کیفیت با بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.