شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده عدس ریچلی

قیمت روز و عمده عدس ریچلی

عدس ریچلی چیست؟ از کجا میتوان عدس ریچلی را خریداری کرد؟ آیا میدانید عدس حاوی چه مواد مغذی است؟

عدس در داشتن زندگی طولانی بسیار موثر است. از این حبوبات مدت ها قبل برای آشپزی استفاده می شده است. در کشورهای جنوب آسیا محبوبیت خاصی دارد. عدس قدیمی ترین حبوبات است که توسط انسان روی زمین کشت شده است.

عدس ، جز پر مصرف ترین حبوبات به شمار می آید و عمومأ در آشپزخانه هایمان از آن غافل نمی شویم وجز حبوباتی است که در پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد.در واقع یکی از حبوبات محبوب و پر تقاضا در بازار عدس می باشد. که حاوی مواد مغذی زیادی است.

خرید عدس ریچلی

عدس ریچلی یکی از انواع عدس کانادائی می باشد که طرفداران بسیاری دارد. این عدس از حبوبات محبوبی است که خواص بسیاری دارد و از جمله این خواص می توان به انرژی بالای آن اشاره کرد به همین دلیل توصیه می شود تا آن را به عنوان صبحانه میل نمایید زیرا با استفاده از آن در وعده صبحانه می توانید انرژی روز خود را تامین نمایید.

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

پخش عمده عدس ریچلی

عدس کانادایی ریچلی دارای ظاهری یکدست است و ضایعات ندارد. عدس دارای پروتئین و آهن بوده و خواص درمانی زیادی دارد. عدس بخش زیادی از نیاز بدن انسان را تامین میکند. از این رو تقاضای زیادی در بازار دارد.

شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله عدس را در بازار ایران به فروش می رساند.

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده انواع عدس کانادائی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس ریچلی با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.