شرکت بازرگانی بهیاد تجارت پارس

قیمت روز و عمده عدس ساسکن آبان 1400

قیمت روز و عمده عدس ساسکن آبان 1400

قیمت امروز عدس ساسکن چند است؟

مشخصات و ویژگیهای عدس ساسکن چیست ؟ مراکز معتبر خرید عدس کدامند؟

خرید عمده عدس ساسکن

عدس یکی از حبوبات محبوب در میان مردم است که جزیی از مواد تشکیل دهنده انواع غذاها به شمار می رود این محصول در انواع مختلف و در بسیاری از کشورهای جهان تولید شده و جایگاه ویژه ای در میان مواد غذایی مغذی دارد.

در ایران نیز انواع مختلفی از این محصول تولید و وارد بازار خرید و فروش عدس می شود.بیشترین میزان خرید عدس در ایران مربوط به عدس سبز و عدس قرمز است. خرید و فروش و قیمت انواع عدس خرید و فروش قیمت عدس فله خرید و فروش و قیمت عدس کانادائی.

قیمت روز عدس ساسکن

کانادا بزرگترین تولید کننده ی عدس در دنیا می باشد و ایران نیز یکی از بزرگترین وارد کننده گان عدس از کانادا است .

عدس ساسکن یکی از برند های بسیار خوب و معتبر و با کیفیت عدس سبز، خارجی است که به ایران وارد می شود.

عدس کانادایی ساسکن مرغوب ترین نوع عدس کانادایی موجود در بازار ایران به شمار می رود.

شرکت بهیاد تجارت پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی و قیمت روز عدس ساسکن را جهت خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار دهند.

پخش عمده عدس ساسکن

1- دانه های یکدست

2- رنگ سبز مطلوب

عدس سرشار از پروتئین است و منبع پروتئینی ارزان‌قیمتی محسوب می‌شود. همچنین حاوی اسیدهای آمینه‌ای مانند ایزولئوسین و لیزین است. عدس‌ ریزمغذی‌هایی مانند انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی نیز دارد.

عدس ساسکن (عدس کانادایی) بهترین نوع عدس موجود در بازار است که از وجه تمایزات آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دانه های درشت
  2. طعم عالی
  3. بسیار خوش پخت
  4. عطر بسیار خوب
  5. ظاهری تمیز و یکدست

بازرگانی بهیاد تجارت پارس با پخش عمده عدس ساسکن با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس ساسکن با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.